Zomervakantie

Status
Not open for further replies.
sr-johan said:
Ik moet nog boeken maar als ik ga moeten we natuurlijk even meeten. Ik ga wel rond eind juli dan. Wie gaat er nog meer heen rond die tijd?

jaaerox (rick) gaat dus ook, ik zal m even bellen wanneer ie gaat.

Edit: net rick gebeld, wist niet precies wanneer hij ging, hij dacht ergens in juli 8)
 
Last edited:
Ik ga naar de turkse riviëra in aug naar antalya kei cool dus !!! dik zuipen en ik ga met een paar maten van me dus word gezellie !!!
 
AscH said:
Ik zie dat niemand naar Hongarije gaat? Is er iemand uberhaubt al eens geweest?! Zo ja ervaringen mogen worden geplaatst :)

Uiteindelijk is het dus niet Hongarije geworden maar Kreta, Chersinissos

12 dagen vanaf de 27e juli, heb er goed veel zin in
^^.gif
 
ik ga met vriendin naar het niet touristische gedeelte van Kreta en met een vriend van met de auto door west europa trekken (duitsland, italie, frankrijk, spanje, portugal, belgie)
 
vakantie

3 weken Blanes (Lloret de mar-Costa Brava)
ik ga met mn vriendin en me ouders.lekker goedkoop +ralf+
verblijven op camping in een tent.

ik kijk er alweer naar uit
*droomt zachtjes weg*
 
Haha..

zoiets wil ik misschien ook nog doen vd zomer... gewoon met een vriend, in een dagje of 5 heen en terug scheuren van en naar de middelandse zee crossen....

Gewoon: 1 dag heen, 3 dagen chillen, en 1 dag terug. Hopen dat de auto dan heel blijft, en dat wij lol hebben :)



Daarnaast ga ik met z'n 6'en naar een villa in Florida. van 28 Juni tot 17 Juli. Gewoon 16 daagjes daar rondlopen, de toerist uithangen, en gewoon genieten van de verenigde staten... Lijkt me dus goed tof!
 
K zit hier te denken om naar Renesse te gaan, maar niemand regelt wat :rolleyes: . Ma dat gaat wel goed komen denks..... I.i.g. ck0r gaan werken op't land :p (rozen oculeren:W), verdient lekker en ook nog 's buiten onder de zon 8) .
 
Ik ga 8 dagen naar Mallorca in de laatste week van augustus, samen met m'n gf, en een maat van me en z'n gf, hotel met halfpension... Begin augustus ws. nog een paar dagen Blankenberge, met wat lui, for old times sake :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top