Maykel 600RR 19 January 2005 #22 terschelling denks :# En nog naar belgie/frankrijk met de auto dak open gewoon chill 8)
lbontius 3BR-Powered 19 January 2005 #23 1 week terschelling, 1e of 2e week bouwvak, gewoon weer Appelhof :W daarna nog 2 weekjes met 't vrouwtje naar France
1 week terschelling, 1e of 2e week bouwvak, gewoon weer Appelhof :W daarna nog 2 weekjes met 't vrouwtje naar France
I illusi0n Well-Known Member 19 January 2005 #24 2 weken vliegtuig richting Marmaris, Turkije... stabiel
RobinL K*t meeuwen! 19 January 2005 #26 Voor zover het er nu uit ziet ga ik (weer :W) naar Australië 8)
Rene Jupiler pilsener 19 January 2005 #28 (Lelystad ) Tsjechie en misschien een weekendje TT assen als de Moto Gp er is... +ralf++ralf+
Mitsjiel FAC member y0! 19 January 2005 #31 2 weken in een appartement met vrienden en vriendinnen in nice
T Th@ De@LeR SX rijder 19 January 2005 #34 Iig 2 weken Alanya, Turkije maybe nog Mallorca ( El Arenal) of Spanje ( Lloret/ Salou) erbij ... ff kijken nog.
Iig 2 weken Alanya, Turkije maybe nog Mallorca ( El Arenal) of Spanje ( Lloret/ Salou) erbij ... ff kijken nog.
dragsterlover TTE Mooierd #221 19 January 2005 #35 16 man naar terschelling 9 dagen, in de bouwvak, vet zin in denks :*
Hans Officieel volwassen? 19 January 2005 #38 Weekje Lloret de Mar, weer goed kapot net als vorig jaar. Appartmentencomplex midden in het uitgaanscentrum dus dat word GEWOON elke dag kruipend naar huus :W
Weekje Lloret de Mar, weer goed kapot net als vorig jaar. Appartmentencomplex midden in het uitgaanscentrum dus dat word GEWOON elke dag kruipend naar huus :W
Phantom_Style Well-Known Member 19 January 2005 #40 Ik ga met dickozzz en nog paar andere lui naar Spanje. Wordt Lloret de Mar of iets anders zoals salou of callela(of hoe je et schrijft)
Ik ga met dickozzz en nog paar andere lui naar Spanje. Wordt Lloret de Mar of iets anders zoals salou of callela(of hoe je et schrijft)