Zomervakantie.. waar gaat u heen?

Ik ga met me ouders weer varen in Friesland tijdens de Sneekweek :)

Met vrienden zal het wel een last-minute worden ofzo :)

na 7 jaar in eigenland op vakantie te zijn geweest, gaan we nu naar kroatie wat mij duz nix aan lijkt.

in nederland is altijd leuk geweest bootje erbij veel vrienden en elke dag uit.
en daar zit ik dan met allemaal mongolen die ik niet kan verstaan.

Ik zal mij 8 dagen op cyprus bevinden , om dan volledig uit te rusten en te genieten van t mooie weer en de rust 8P

Originally posted by mendophir
Ik zit anderhalve week @ lanzarote, en daarna twee en een halve week in zuit kroatie met vrienden (Istrie)

maybe zie ik je wel in kroatie moi gaat ook naar istrie (met me ouders :() wanneer ga je?

kga een week na Renesse op camping met een stel idioote vrienden :D

Heb zeker wel zin, kon ook met mn ouders en broertje mee na Kos in Greece, maar ben ik al eens geweest :)

Dit wordt mijn foutste vakantie ooit denk ik maja :S.

- Eerst lelystad.... met een busje daar heen gereden door DvO of Hilly :W

- Dan 10 dagen terschelling op camping appelhof 8P FOUT FOUT FOUT :p

- Dan een week naar campzone de computernerd uithangen :rolleyes:

Mja het is zo leuk als je het zelf maakt zeggen ze altijd :+

Originally posted by funk-master
maybe zie ik je wel in kroatie moi gaat ook naar istrie (met me ouders :() wanneer ga je?

fuck staat een leuke typ0 in mijn post :P zuid moet het natuurlijk zijn...ik zit er van 4 t/m 22 aug :)

Originally posted by MHR Aerox
waarschijnlijk mooi weer naar italie naar het gardameer met een paar boten en een hele groep maar nog niet zeker :(

Gardameer is de bom!!
Ksta der ook weer met stel vrienden 2 weekies op Camping Ideal :!

ps. 7e achtereenvolgende jaar dat ik er ben 8P

damn gaan er ook lui naar texel nog of niet? we gaan hier met zn 6en in de koog. beetje stampen in de metro en question plaza. zitten op kogerstrand. andere forum members mayb?

Originally posted by mendophir
fuck staat een leuke typ0 in mijn post :P zuid moet het natuurlijk zijn...ik zit er van 4 t/m 22 aug :)

ik ga 9 juli tot 2 aug :S whaha scheelt nix ach jah jammer.

ik ga 8 weken naar Blanes:D

ik ga samen met een vriend daar werken in een strandtent 8 weken lang.overdag of savonds werken,kan je zelf kiezen.Verder wordt eten en verblijf door werkgever betaalt en kverdien 900 in de maand zonder de fooien.

Mensen die naar blanes gaan?ik zit er vanaf 1 juli.

Kga naar texel met scoot, naar een tante van een vriend van me.
Tis lekker dicht bij een camping en we zitten naast de albert heijn, wat wil je nog meer :)

Back