Zomervakantie.. waar gaat u heen?

Oostenrijk met gf + familie :) Moet ik gaan wandelen 8P en bier drinken 8)

Verder hopelijk Santa Pod [4 dagen], en 100% zeker Kaiserslautern [3 dagen] qua meetings... Lelygat vanzelfsprekend...

Eerst een week Renessah in een villa met sauna, whirlpool, zonnebank etc ..

En daarna nog 10 dagen Malgrat 8)

Beetje cool doen, kut roepen, tuffen, je kent ut wel ..
Tha usual shit :p

Ik ga met vriendin begin september een last minute nemen en we hopen ergens goed uit te komen. Iig ergens waar er zon en zee is :) :d
(dat zal met een beetje geluk tunesië of turkije of zoiets in de aard worden :p )

Originally posted by F12 AC
Wat moet je nou in Apeldoorn :p (ik woon er ;) )

Nou, als ik vanaf me kamer in R'dam trugkom in A'doorn issut ook altijd net alsof ik op vakantie ben ;). Eindelijk frisse lucht, "aboriginals" en groen. :#

Ik ga trouwens een week naar Benidorm, een week naar Salou en een week naar Peñiscola...

ik naar costa del achtertuin :) vrachtwagen rijbewijs kost een beetje veel dus volgend jaar beter (weekje alleen dus mooi een week vrij + veel bier + vriendin gaat goedkomen ;) )

Originally posted by SoulDarkness
We zitten in de periode dat we als het goed is allemaal al hebben geboekt voor een relaxte vakantie naar de zon of naar de meiden :)... Waar ga jij jezelf klem zuipen deze zomer?

Ik peer um begin augustus naar Calella, Spanje! 10 dage met bus..!

[edit]dit was trouwens mn 1111e post :P [/edit]

Calella places to be:

Memphis
Avenue

Eten:
De eettent van fransisco(oude man die megachill is) zit tegenover hotel esplai

ik ga deze zomer zwaar vakantie vieren:

- week lloret met vrienden en vriendinnen
- 2 weken italie met ouders en broertje
- 2weken frankrijk met vriendin en ouders
- tussendoor nog paar keer met vrienden naar renesse 1 of 2 dagen8)

eerste 8 dagen naar huis van mijn ouders in Toscane met mn gf en nog een ander koppeltje, dan hopelijk niet leren voor 2de zit en eind september nog 10 dagen naar Belek in Antalya, Turkije, all-in hotel, zelfde als vorig jaar

Back