Zomervakantie.. waar gaat u heen?

Originally posted by Eric
http://www.rsttexel.nl/nederlands/kogerstrand/texel.htm

Ik ga naar kogerstand en met de scooter 8)

Originally posted by DwAAs
Kga naar texel met scoot, naar een tante van een vriend van me.
Tis lekker dicht bij een camping en we zitten naast de albert heijn, wat wil je nog meer :)

ik wilde dus zelf ook met de scooter gaan. maar scooters mogen dus al niet op het kogerstrand. bovendien wil je nog het strand op en uitgaan. scooter leek me ook kewl maar het is nie verstandig / handig

Originally posted by Sander_phantom
8 dagen naar mallorca.iemand misschien ervaringen met mallorca en voorla het uitgaan daar.laat het me ff weten.ik zit in al aranel ofzo

Ik zit van 26 Juli tot 9 Augustus ook in Mallorca, op playa de palma, dat is het verlengde deel van El Arenal, zit er 1 km vanaf ofzo. :)

Ik heb er echt vette zin in, ga met 5 vrienden, en wordt echt heel ph@!!! 8)

Originally posted by El Barto
Wij gaan naar Spanje, camping Las Dunas! Gaat er nog iemand heen? Zou wel leuk zijn als er meerdere scooterfanaten zitten. 8)

Gast! Daar ben ik vorig jaar geweest, de discotheek "Fata" vlak voor je camping is echt zooooooo vet, echt niet normaal. Wordt alleen maar hardtrance/style gedraaid, heel groot, ziet er heel erg vet uit, hij is echt gewoon toppie 8)

Tip : De moby dick discotheek op de camping ernaast (la ballena alegre 2 is ook erg vet, want er hangen hebo stickers :D

Originally posted by Eric
Er is wel een stalling ervoor :!

hoe ga je dat doen met bagage dan ? nahja ik doe het zowieso nie. welke datum ga je btw.

wij zitten van af 1 augustus met zn 6en te zup'n in een tent of kroeg

zoals het hoort tog ? :p

Originally posted by Pronk
Gast! Daar ben ik vorig jaar geweest, de discotheek "Fata" vlak voor je camping is echt zooooooo vet, echt niet normaal. Wordt alleen maar hardtrance/style gedraaid, heel groot, ziet er heel erg vet uit, hij is echt gewoon toppie 8)

Tip : De moby dick discotheek op de camping ernaast (la ballena alegre 2 is ook erg vet, want er hangen hebo stickers :D

En als je daar toch ben, doe me ouders ff de groeten van me, want die zitten dit jaar weer op die camping :P

11 dagen naar mallorca! begin augustus..
Iemand nog tips voor discotheken?? We zitten in playa de elnal ofzoiets (hoe je het ook schrijft?) met zn 8en.

wij gaan naar Lido di Jesolo 10dagen en daarna 14dagen Rimini word dus vet stampen hoop ik hehehe

kroatie, aan de zee met maten (Istrie) 4 - 22 aug.

Lanzarote 13-21 juli

Wordt zeker veel Kruskovac :? lurken denks @ Kroa :P Lanzarote wordt lekker relaxen met mijn ma en zus @ strand...

EN maybe ga ik ook nog weg met mijn pa...ligt er allemaal een beetje aan snapte :P

Kruskovac staat hier ook nog, heefd me zus mee genomen uit kroatie.
is best wel lekker maar erg zoet.

ik denk dat ik nederland wel ga missen, na 7 jaar in eernewoude te hebben gestaan naar kroatie.

Originally posted by Tjarda RV
ik ga 8 weken naar Blanes:D

ik ga samen met een vriend daar werken in een strandtent 8 weken lang.overdag of savonds werken,kan je zelf kiezen.Verder wordt eten en verblijf door werkgever betaalt en kverdien 900 in de maand zonder de fooien.

Mensen die naar blanes gaan?ik zit er vanaf 1 juli.

Ik.. 10 dagen blanes.. vertrek 28 juli.. strandtent.. hmm zal is rondkijken dan :P

Ik zit ook in mallorca. Stadje El Arenal. Samen met 12 andere lui. Ga 24 juli weg. Gaan 8 daagjes. Je hebt in El Arenal een deel waar veel duitsers komen en het andere deel is over het algemeen Nederlands.

Originally posted by Pronk

`

Las Dunas is zooon baggercamping, Nautic Almata is veel relaxter en mooier ed.
Is een stukje daar vanaf maar je kan toch naar de Fata als je wil.
Veel mooier dan Las Dunas.

www.almata.com

Last edited:
Ga eerst naar Lelygat :) dan Heel erg misschien met mijn ouders naar Hungarije.( Siofok ). ( en een uitstapje naar Kroatie wouden ze ook doen.:) ( ik ga alleen mee omdat ik daar alles gratis krijg) En omdat ik me in kroatie een gouden ketting wil gaan kopen :P

Aangezien 23 juni mijn interne opleiding begint heb ik 25 juli vakantie t/m 15 augustus, daarin ga ik dus mijn sjeesbewijs proberen te halen dus dit jaar geen vakantie voor mij.

Maar ik heb het er voor over heb echt lang uit zitten kijken naar het begin van de opleiding :)

Back