Th@ De@LeR
SX rijder
2 jaar terug was ik in Blanes ... als je er toen had gewerkt.
Originally posted by Eric
http://www.rsttexel.nl/nederlands/kogerstrand/texel.htm
Ik ga naar kogerstand en met de scooter 8)
Originally posted by DwAAs
Kga naar texel met scoot, naar een tante van een vriend van me.
Tis lekker dicht bij een camping en we zitten naast de albert heijn, wat wil je nog meer
Originally posted by Sander_phantom
8 dagen naar mallorca.iemand misschien ervaringen met mallorca en voorla het uitgaan daar.laat het me ff weten.ik zit in al aranel ofzo
Originally posted by El Barto
Wij gaan naar Spanje, camping Las Dunas! Gaat er nog iemand heen? Zou wel leuk zijn als er meerdere scooterfanaten zitten. 8)
Originally posted by Eric
Er is wel een stalling ervoor :!
Originally posted by Pronk
Gast! Daar ben ik vorig jaar geweest, de discotheek "Fata" vlak voor je camping is echt zooooooo vet, echt niet normaal. Wordt alleen maar hardtrance/style gedraaid, heel groot, ziet er heel erg vet uit, hij is echt gewoon toppie 8)
Tip : De moby dick discotheek op de camping ernaast (la ballena alegre 2 is ook erg vet, want er hangen hebo stickers
En als je daar toch ben, doe me ouders ff de groeten van me, want die zitten dit jaar weer op die camping
Originally posted by Tjarda RV
ik ga 8 weken naar Blanes
ik ga samen met een vriend daar werken in een strandtent 8 weken lang.overdag of savonds werken,kan je zelf kiezen.Verder wordt eten en verblijf door werkgever betaalt en kverdien 900 in de maand zonder de fooien.
Mensen die naar blanes gaan?ik zit er vanaf 1 juli.
`Originally posted by Pronk
Gast! Daar ben ik vorig jaar geweest, de discotheek "Fata" vlak voor je camping is echt zooooooo vet, echt niet normaal. Wordt alleen maar hardtrance/style gedraaid, heel groot, ziet er heel erg vet uit, hij is echt gewoon toppie 8)
Tip : De moby dick discotheek op de camping ernaast (la ballena alegre 2 is ook erg vet, want er hangen hebo stickers