Zomervakantie.. waar gaat u heen?

Originally posted by SoulDarkness
We zitten in de periode dat we als het goed is allemaal al hebben geboekt voor een relaxte vakantie naar de zon of naar de meiden :)... Waar ga jij jezelf klem zuipen deze zomer?

Ik peer um begin augustus naar Calella, Spanje! 10 dage met bus..!

[edit]dit was trouwens mn 1111e post :P [/edit]

met me ouders een week of 3 naar tsjechie nabij praag, en nog een week naar frankrijk in een huis en maybe als het meezit ga ik daarna nog voor 10 dagen naar de bloemenriviera in italie das echt vet mooi jonge tering, via peter langhout trouwens:D

weet iemand nog een goeie ''jeugd'' camping in de buurt van renesse?

ik zat net te kijken bij camping Duin en Zand, maar daar mag je niet met een legertent komen, wat wij dus weer wel hebben|(

Originally posted by zjonnie
Ik vertrek 1 juli voor 15 daagjes met mijn chick naar Alanya.
Hotel Eftalia Aytur..

Nou het is dus 1 juli 8)
Over een uurtje rijden we aan naar Eindhoven airport, om vanaf daar naar Antalya te vliegen, en vanaf daar met de bus naar ALanya te rijden.
Tot over 2 weken iedereen, 15 juli ben ik terug, hajeeee! :W

Originally posted by GzM
Wie gaat er tussen 4 en 11 juli naar Renesse

whaha wij gaan weekie later... laat je geen TE grote teringzooi achter?

Vet lol vind ik, en freunde, dat toch wel, gaat masterlijke vakantie worden. Hebben een villa vlakbij renesse gehuurd, aan een meertje, echt van alles voorzien (sauna etc etc) en hebben ook beschikking over een 9 persoons transporter.

Kortom, knalluh!!!!!!!!!!!!!

Vanochtend geboekt, 8dagen Egypte, 4 nachten hotel, 3nachten cruiseschip op de nijl. Met ouders, heb geen geld namelijk. Maar heb er wel zin in :D

afgelopen week geboekt:)
weekje camping @ spa
3 km van spa franchorchamps
voorbereidingen treffen voor de nieuwe europees kampioen8)

Back