Zomervakantie.. waar gaat u heen?

Originally posted by mendophir
kroatie, aan de zee met maten (Istrie) 4 - 22 aug.

Lanzarote 13-21 juli

Wordt zeker veel Kruskovac :? lurken denks @ Kroa :P Lanzarote wordt lekker relaxen met mijn ma en zus @ strand...

EN maybe ga ik ook nog weg met mijn pa...ligt er allemaal een beetje aan snapte :P

Waar in istrie dan? Ik ben in ieder geval vanaf 9 juli in Porec.. :)

Originally posted by Black-X
Waar in istrie dan? Ik ben in ieder geval vanaf 9 juli in Porec.. :)

daar kan ik ook heen 25 juli...maar dan zou ik met paps en mams mee moeten......dus neeeehhh geen interesse

Originally posted by BetaDriver-04
daar kan ik ook heen 25 juli...maar dan zou ik met paps en mams mee moeten......dus neeeehhh geen interesse

Ik ga ook met paps en mams meej :) De reis dan... Hun slapen ergens in hotel en ik met vrienden op camping daarzow dus goedkope reis dan op zich...

Mijn vrienden gaan naar LLoret, en ik zou niet mee kunnen ivm mijn start in het leger. Dat is dus door bezuinigingen verzet, en achteraf kon ik dus wel mee. Balen ja...

Maarja, ik ga met een andere kameraad naar Maastricht een paar dagen. In een vrouwenhuis (z'n zus heeft er een kamer), dus kan wel leuk worden :D

Zou vandaag met vriendinnen een week naar Zeeland gaan, naar zo'n ralle jongerencamping, wel leuk btw :P Maar ja kan er nie heen, voet int gips. Maaaar kga de 14e met mn bf naar Centerparcs, kan dan nog niet veel :'( maar ja..

Back