Zomervakantie.. waar gaat u heen?

wij hebben vandaag ook ff vakantie geregeld...weekje bruinisse, ms dat het 2 weekjes worden, hagt ervan af of het cool is...

en savonds met de bus vanuit bruinisse naar renesse
 
Net terug uit mallorca samen met chiel (forummod sinds kort)
Was echt vet relaxt daar! Ben lekker bruin geworden en er waren een hooooop mooie vrouwen! Check de iT als je erheen gaat en wilt knallen, lady dana draaide er dinsdag en we hebben keihard gebeukt!
 
Tjarda RV: Ik zat vlakbij de Beach Club in een hotel. Ik ben nu net terug. Ik zat in hotel Boixmar. Ik las te laat dat je daar werkte. Anders hadden we nog kunnen meeten. haha. Greetzz
 
Originally posted by TuNeD NeOs
Dinsdag gaan ik pleite naar Marmaris. Ben benieuwd hoe het zal zijn. Met de hele Familie. dus wordt wel lache.

Kenny :)

Gaat ik ook heen, alleen dan met een groep vrienden. Volgens iemand van me school die ik ken uit Ede is dat echt vet, hij was ook in Spanje geweest, maar dit vond hij beter, niet alleen nl-ers maar van alles wat! Grote kroegenstraat, boulevard, etc.

Hopen dat het over het dure kreta heen komt van vorig jaar :)
 
Originally posted by Sjoerd
Gaat ik ook heen -> Marmaris

Veel familieleden zijn daar geweest. Hebben het daar super gehad! Mooie omgeving, aardige mensen, goede uitgaansgelegenheden enz. enz.

Garanteed fun :)
 
Originally posted by dragsterlover
yeah me 2 gaat cool worden echtwel (B)8P

dragsterlover

camping apelhof ?

vrienden van mij wouden der ook heen gaan,
toen 1 iemand niet betaalt had..
ging het van hun niet door..
 
Originally posted by dragsterlover
yeah me 2 gaat cool worden echtwel (B)8P

dragsterlover


28juli till 4 augst. 8P Ga ik met stel vrienden heen ..

We hebben 2 tenten gehuurd bij zo`n tentenverhuur, stroom kon daar geregelt worden en dat is wel nodig aangezien camping koelkast mee gaat en een stereo met boombox etcc.. ;) En voor de rest eten etcc wordt denk gewoon weer us bbq`n :D ..

Conclusie: Het wordt een week lachuh 9||6

Edit// Wie heeft eerder @ appelhof gestaan? Zijn ze der streng of kan je gerust met stereo wat muziek knallen etcc.. ??

Edit2// En appelhof is dat ver overal vandaan? kwa winkels en eet tenten ??
 
ik zit nu in een internetcafe in tjechien. best wel relaxt hierzo! halve liter bier voor 50 euro cent.ik zit hier verder met wat vrienden dus zal wel weer leuk worden!

groeten DNA-Driver
 
Mja, wel leuk Appelhof als je voor het eerst op vakantie gaat vind ik.

Vorige jaar was ik naar Istrie van begin tot half augustus, dat was echt ubersaai...

Dit jaar ga ik van 2 tot 18 augustus naar Rimini...

Iemand rond die tijd ook toevallig in Rimini!? :)
 
Back
Top