This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #9

Ga ik ook doen, maar ik had drank op en nog maar 1 sleutel en dan weet je wel hoe het gaat

Zal zo wel fff proberen te breken.!

tja lijkt me tegenwoordig iets noodzakelijker he sinds die koopsubsidie pot leeg is.. best wel kut want tis eigenlijk net een 2e hypotheek :+

Klopt. Voordeel ervan is dat je de hypotheek nu wel los kunt krijgen, en je de eerste 3 jaar alleen hypotheek betaald over je 1e hypotheek, en nog niet over de starterslening.

Starterslening is pas vanaf zoveel euro toch?

Heb 1 slot uitgeboord. 20minuten werk. Kan de voordeur tenminste weer open als er aangebeld word.

Morgen ff andere slot doen en dan ff cilinders eruit halen en kijken wat nieuwe kost.

Starterlening wordt toch getoetst aan je inkomen?
Aan het begin is het iig rentevrij en aflossingsvrij....

kut pics + kleur komt er niet goed uit.. maar deuren afgemaakt..

[IR]http://img243.imageshack.us/img243/1561/foto0063b.jpg[/IR]

[IR]http://img203.imageshack.us/img203/4922/foto0065yz.jpg[/IR]

hmm handig met dat wapen op de achtergrond... Nogal is het miss een vuurwerkpistool.

Ziet er verder strak uit!

Starterslening is pas vanaf zoveel euro toch?

Starterlening wordt toch getoetst aan je inkomen?
Aan het begin is het iig rentevrij en aflossingsvrij....

starterslening is boven een bepaalde koopprijs van je woning, voor daaronder is weer koopsubsidie. verschilt _volgens mij_ per gemeente wat dat bedrag is. in amsterdam is 't bijv koopprijs <163k kun je koopsubsidie voor aanvragen en >163k een starterslening..

pin me er niet helemaal op vast, ben geen hypotheekadviseur

Volgens mij klopt dat wel, ik heb gebruik gemaakt van een starterslening. En dat is goed en vlot verlopen.

Keuken besteld 8)
Binnenkort alle binnendeuren bestellen en een schuifdeur laten maken voor gang/woonkamer :W

Ik wacht nog steeds op me belasting en subsidie teruggave.

Hier ook, schijnen het superdruk te hebben. Moet nu wel elke keer 250/300 extra betalen, maar dat krijg ik volgend jaar wel terug van de belasting. Subsidie weet ik niet wanneer je dat krijgt, die maanden die je nog te goed hebt?

Je had ergens in maart een huis gekocht?

Krijg bijna 3000 euro terug. Alleen was ik op 2 april met indienen. Maakt opzich niet uit, omdat ze toch 3 maanden hanteren als reactietermijn zag ik.

Maakt idd niet uit, je zal alleen wat later behandeld worden.
Ik kreeg niet zoveel terug, van het huis e.d. regel ik nog wel met de boekhouder van mn gf.