Laat je kamer of huis zien #9

Klein dorp in de buurt van :) 2 jaar terug nog een tijd in Rotterdam centrum gewoond, is mij niet bevallen. Dus nu wat rustiger. Verder: huur, appartement, +/- 80m^2. Zal (zoals het er nu naar uitziet) voor een jaar of 2 a 3 zijn.

Kan verstandig zijn. Als het er inderdaad van komt kan die voordeliger instappen. Je situatie moet wachten wel toelaten overigens. Als je gewoon per "direct" een huis nodig hebt, dan houd het op.

Ga overigens zelf dit weekend verhuizen :) Nog hard aan het klussen.

Tja hij heeft het er al een aantal jaar over, inmiddels ook 24 volgens mij... Ik zou dan toch wel een keer het huis uit willen zijn. Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.

Niet helemaal. De -inmiddels niet meer verkrijgbare- starterssubsidie en de starterslening waren 2 totaal aparte regelingen. Subsidie is geregeld vanuit de overheid, en de lening vanuit je eigen gemeente. 1 van de voorwaarden van die starterslening is dat je er bijvoorbeeld al 5 jaar woonzaam bent, en je dus ook alleen in je huidige woonplaats een huis kunt kopen. )

Voorwaarden die jij noemt voor een starterslening verschillen per gemeente Lars.. In Amsterdam, waar ik aan het oriënteren ben, hoef je niet perse 5 jaar woonachtig te zijn in die gemeente. (zie: http://www.svn.nl/site/nl-nl/Consument+Zakelijk/Starterslening/StartersleningDB/Amsterdam.htm)

Verder klopte mijn verhaaltje volgens mij gewoon afgezien van het feit dat het momenteel niet mogelijk is om koop/starterssubsidie aan te vragen aangezien de liquide middelen op zijn:) Verandert verder weinig aan het feit dat die subsidie tot een bepaalde koopsom geldt en, over het algemeen, vanaf die grens de starterslening afgesloten kan worden. Of ben ik nou zo simpel? :p

ontopic, Extera: wat een ontzettend mooie keuken! Zeer strak :W

Ja dat vraag ik me ook af :( en de lamellen.
Ik wil dr nu wel graag wonen. En dan is t KUT als de bank er nog niet is, en je nog geen tv kan kijken door de zon :P

Hoop over 2 weken de bank, met wat pech 3 weken....
de lamellen ook zo rond die tijd.

Ik heb een hekel aan opruimen Robert. Dat hoeft nu maar eens in de 11 dagen, zonder op de bank eten mee te tellen :W

Ik vind het mooi om te zien Extera, maar zou er niet willen wonen. Zo saai lijkt mij na een tijdje, mij te weinig sfeer.

Last edited:
Extera:

Echt een toffe en strakke inrichting... Wel zou ik proberen het wat minder "kil" te maken zoals Arne zegt. Maar dat komt de komende maanden vanzelf... Sta je ineens in de fucking Intratuin planten te kopen en ga je kijken wat voor crap je aan de muur wilt hebben hangen :D

Als Extera gewoon een tof groot schilderij/grote foto aan de muur hangt en wat mooi groene planten neerzet, is er ineens genoeg sfeer. Maar idd, erg strak en mooi.

Die 4 stoelen aan beide kanten, ik neem aan dat je er 2 op de kopse kanten gaat zetten? :p

Back