Laat je kamer of huis zien #9

Ik zou dr zo'n garage wasbak ophangen. Altijd makkelijk een gootsteen.

Waarom btw die halters etc. in de garage? Heb je daar boven geen kamer voor?

Nee, heb boven schuine wanden en de vloer is van hout. T is er veel warmer. etc.

Gootsteen gaat wel weg, gebruik m toch amper. Doe de warmwater naar de tuinslang, dan kan ik mn motor schoonmaken met warm water :p

Ik heb nog wel een close in boilertje voor je staan, ff inbouwen in een keukenkastje en je heb gewoon warm water in je garage! Ik zou sowieso wasbak laten staan, altijd handig om je handen te wassen en evt. vloeistoffen in te dumpen :P

Er zit al warmwater aansluiting op, die trek ik alleen door naar rechts dan, op die andere kraan. Maar ik haal m toch echt weg die wasbak...

Voor de klusserts hier:
Ik heb een oude keukengeiser hangen, maar die is al een tijd kapot.
Ondertussen word ik dat koude water wel zat, dus wil 'm laten vervangen.

Op MP staan die dingen tussen de 50,- en 100,- , maar hoeveel kost 't om zoiets te laten verwijderen en plaatsen?
Ik heb geen loodgieters in m'n vriendenkring..

Voor de klusserts hier:
Ik heb een oude keukengeiser hangen, maar die is al een tijd kapot.
Ondertussen word ik dat koude water wel zat, dus wil 'm laten vervangen.

Op MP staan die dingen tussen de 50,- en 100,- , maar hoeveel kost 't om zoiets te laten verwijderen en plaatsen?
Ik heb geen loodgieters in m'n vriendenkring..

Maak eens een pic Björn!

De gasschuif onderin is kapot.
Normaal wanneer je de warme kraan opendraait, gaat die schuif open, komt het gas bij het vlammetje en verwarmt 'ie 't water.
Hij ging steeds stroever en op een gegeven moment was het zo erg dat ik de kraan opendraaide en 3 stappen terug deed, tot 'ie openschoot en er een halve steekvlam uit dat ding kwam.
Er heeft een loodgieter naar gekeken, die vertelde 'm te moeten vervangen.

Dit valt onder eigen verantwoordelijkheid wanneer je anti-kraak woont - Villex komt je hierin niet tegemoet.
Ik wilde er in eerste instantie niets aan doen, omdat ik geen zekerheid heb hoelang ik hier zit.
Zodoende heb ik dus, nu ik 'm wel wil vervangen, geen zin veel geld eraan uit te geven.

e0qrgm.jpg

hv8ld4.jpg

Thanks iig! :)

Volgens mij is het trouwens helemaal zoveel werk niet, wanneer ik zo'n zelfde geiser vind.
De aansluitingen en buizen lopen er al en hoeven niet verplaatst te worden (?)

http://link.marktplaats.nl/375627441
http://link.marktplaats.nl/375545494
:)

Lijkt mij ook niet zo moeilijk als je een beetje handig bent, gewoon water en gas afsluiten, afkoppelen, koppelingen controleren en opnieuw aansluiten met teflontape. Dan even goed controleren of niks lekt en je kunt de boel weer aansluiten.

Kun je het niet zo regelen met die anti-kraak organisatie dat jij de geiser levert en zij iemand die hem aansluit, ivm veiligheid en blablabla?

Johnny, ik woon anti-kraak. Beetje oldschool, maar 't werkte gewoon prima.

Jelle, ik heb ze al zien staan, 't gaat mij om 't aansluiten.
't Zal niet te moeilijk zijn, maar met gas wil ik niet echt aanklooien eigenlijk.
Ze komen me totaal niet tegemoet. Geloof me, daar heb ik al genoeg gezeik over gehad. :D

Speedpeet, m'n buurvrouw heeft wel centrale verwarming en daar komen ze inderdaad gewoon langs wanneer er wat kapot is, maar zo'n geisertje als dit (en met name de vervanging) valt onder eigen verantwoordelijkheid.

Ik heb anders ook nog wel een close in boiler voor je, ben je ook van het gas af. Simpel aan te sluiten dmv knelkoppelingen die je bij elke bouwmarkt kan halen. Hoef er echt de hoofdprijs niet voor te hebben :) Aansluiten is echt een fluitje van een cent Björn!

ik ben van mening dat als je verder geen verstand van gas, water en elektra hebt er zelf never aan moet klussen..

Zoek een beunhaas, bel een bedrijf laat ze komen kijken en vraag aan die monteur die komt of hij t miss savonds zwart buiten de tijd van de baas kan doen.. (gebeurt veel)

Back