Laat je kamer of huis zien #9

Ze raden het aan om met alleen water schoon te maken omdat er anders een filmlaag 'vettige' troep op je laminaat komt. Een stoomreiniger is dan ook perfect want dan dood je toch de bacterien. Lijkt met niet dat je laminaat met parketreiniger schoon kan maken, parket is een natuurproduct laminaat heeft een kunsstof toplaag.

had net house-warming met familie en kennissen, was erg gezellig :)

1091992248_6_AXhb.jpeg

1091992541_6_JVLS.jpeg

1091992766_6_QFl1.jpeg

Zal binnenkort eens wat plaatjes schieten zonder mensen :P het is nu redelijk klaar allemaal hier

vraagje, met wat maken jullie klik laminaat schoon? ik heb hier parketplus van pledge, kan ik daar mee kliklaminaat schoonmaken/poetsen

Beetje allesreiniger in warm water? :P
Hebben jullie ook iets om krassen uit je laminaat te krijgen?
Alles ging goed, behalve het laatste meubeltje! :( Zat 1 klein steentje onder de tafelvoet vast geplakt (in het anti krassen viltje dus)

Ben nu wat in de garage bezig. Even opnieuw indelen, en ik wil zoveel mogelijk van de vloer hebben.

1094007714_5_45fF.jpeg

1094008137_5_PRuB.jpeg

1094008308_5_r2ml.jpeg

1094007830_5_Wzm5.jpeg

1094008597_5_ChFB.jpeg

Wasbak gaat weg en komt een werkbank.

Zie er alleen tegen op om t plafond te sauzen.

vriend van me heeft zo'n spuitgeval (wat je op tv ook ziet) moet zeggen dat het best makkelijk is om daarmee te schilderen/spuiten.. plafond had ik in 30 min helemaal wit.

PS wasbak weghalen is zonde man... helemaal als je beetje sleutelaar bent... gewoon keukenblokje aanschaffen en verstevigen... prima werkbank+ laden en kasten voor rommel. (en behoud van je kraan)

Back