This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #9

Vandaag te horen gekregen dat ons bod is geaccepteerd voor een huisje .
Krijgen eind september de sleutel. Echt relaxed.

Moet nog wel aardig wat aan gebeuren, maar dat vinden we leuk om te doen.

Laat wel wat foto's zien als ik de sleutel heb.

Netjes idd! Zit ook wel grote ruimte in zo'n huis. Ben ik ook eens wezen kijken zoiets. Grote zolder erop enzo.

Hier mijn huiskamer al wat meer ingericht.

Moet ooit nog een hoekbank in om de ruimte te vullen. En achterin de berging moet nog een deurtje. En nog wat planten in die bakken

Ook weer lekker bezig geweest, vloer beneden is af en dus konden eindelijk de meubels op hun plaats!

Last edited:
Valt allemaal wel mee, was er eerst wel bang voor. Meubels waren natuurlijk al een tijd besteld en op afmetingen van het appartement, die hebben natuurlijk een grotere woonkamer dan rijtjeshuizen. Maar er is gelukkig nog normaal te lopen dus laten het voorlopig zo staan

Cool hoor Robert. Qua kleuren en dingen allemaal wel mijn smaak! Wel bomvol zo op de fotos, iets meer ruimte zou wel lekker zijn denk ik.

Nice, maar die lampen in de vloer 'verspillen' wel ruimte, nja je kan hoe dan ook de bank met zn zij tegen de muur aan zetten om die doorgang groter te maken. Overigens lijkt een interieur bijna altijd kleiner op een foto.

Zijn keukens een beetje makkelijk aan te passen eigenlijk qua kleren? Kastjes kun je (laten) spuiten he? En het aanrechtblad, is dat een beetje goed te vervangen? Het lijkt mij erg lastig, maar ik heb gehoord dat je dit gewoon voor schappelijke prijzen kan laten vervangen?

Het kan wel, maar je moet er wel rekening mee houden dat je muur ook altijd beschadigd, zoiets gaat nooit 100% goed Kasten kun je laten spuiten of over laten plakken met folie.

Nico; tv komt idd aan de muur, gelijk maar een koof gemaakt zodat er geen kabels zichtbaar van en naar mn tv lopen

Rocco; je kan gewoon normaal zitten hoor aan tafel, en zovaak eten we ook weer niet met 4 of 6 man

Wel jammer dat het zo klein is, hoe ziet het er boven uit?

Verder is de keuken en het interieur wel mooi nice.