Laat je kamer of huis zien #9

Ook weer lekker bezig geweest, vloer beneden is af en dus konden eindelijk de meubels op hun plaats!

2mmsapk.jpg

WTF zwevende afzuigkap :eek:

Zo, appartement in Utrecht gekocht! Lekker onderhandeld met die boeven bij de makelaardij. 1 les geleerd in ieder geval, je eigen plan trekken en niets aantrekken van wat die makelaar allemaal voor onzin uitkraamt.

'ja dit bod kan ik net zo goed meteen weigeren'
'nee, ik zal heel open en eerlijk zijn, dit is echt het laagste dat ze gaan'

Hier kwam ie dus telkens op terug :+

Maargoed, in Nieuw Engeland dus, eigen parkeerplaats, 65m2, bouwjaar 2006. :)

http://www.funda.nl/koop/utrecht/appartement-47639675-johan-de-meesterstraat-105/

Die inrichting is niet mijn smaak, maar ik zie een hoop potentie. Projectje 1 is zwarte tegels in de badkamer / WC. Qua inrichting zit ik te denken aan veel meer contrast, dus zwarte bank, meubels, maar ook witte meubels, een beetje wat je hier steeds voorbij ziet komen.

Voor de rest is het gewoon een erg strak en nieuw appartement waar niets aan hoeft te gebeuren.

http://www.funda.nl/koop/utrecht/appartement-47639675-johan-de-meesterstraat-105/

Die inrichting is niet mijn smaak, maar ik zie een hoop potentie. Projectje 1 is zwarte tegels in de badkamer / WC. Qua inrichting zit ik te denken aan veel meer contrast, dus zwarte bank, meubels, maar ook witte meubels, een beetje wat je hier steeds voorbij ziet komen.

Voor de rest is het gewoon een erg strak en nieuw appartement waar niets aan hoeft te gebeuren.
Nice! Wel relaxt hoor nieuwbouw, en die dingen die je wil doen kunnen altijd nog :)

Overigens ben ik regelmatig aan de vleutenseweg te vinden, precies tegenover waar de van koetsveldstraat op de vleutenseweg uitkomt. Op die hoek zit trouwens een leuk tentje :)

Nice! Wel relaxt hoor nieuwbouw, en die dingen die je wil doen kunnen altijd nog :)

Overigens ben ik regelmatig aan de vleutenseweg te vinden, precies tegenover waar de van koetsveldstraat op de vleutenseweg uitkomt. Op die hoek zit trouwens een leuk tentje :)

Ja, die dingetjes die ik in gedachten heb zullen echt in stappen gaan komen. Ik heb niet echt een potje waarmee ik in 1x de inrichting neer kan zetten zoals ik wil...

Maar op die hoek zit een leuk eetcafé ja, 1x wezen eten, West heet dat geloof ik.

Flink aan de prijs voor een tweekamer appartement, maar erg gaaf Sjoerd. Ook knap dat je dit alleen kan doen btw :)

Thnx... Het is inderdaad aan de prijs, maar kijk maar eens rond in Utrecht, je vindt haast geen 2kamer appartementen voor een nette prijs. Alleen in Overvecht en Kanaaleiland betaal je redelijk 'normale' prijzen. Maarja dat wil je niet... Zuilen, Lombok en dit deel zijn dan delen waar het nog enigszins te betalen is. Van die wijken vond ik dit de leukste...

eindelijk klaar met de deuren spuiten, helaas net wat te weinig verf aan laten maken... moeten dus nog 3 deurtjes een laagje ivm kleurverschil...

keuken ziet er op pics trouwens klein uit :P

SDC10072.jpg

Is mat wit geworden? Of lijkt het op de foto zo?
Ik had trouwens wel die tegels door gelegd onder de kastjes, mocht je ooooit nog weer je keuken willen vervangen, zit je aan deze indeling en minimaal deze diepte, of je moet de vloer ook weer gaan aanpassen.

glimt als een tiet... maar is nogal moeilijk op de foto te leggen... wou zelf ook onder de kasten tegelen, maar werd me afgeraden (zou nergens goed voor zijn) denk trouwens dat ik niet snel zal veranderen... is een goed/duur keuken, en met nieuwe laklaag/handvaten heb je toch weer wat anders.

morgen muren sauzen, en dan kan de laminaat erin, iemand nog legtips?

Back