Laat je kamer of huis zien #9

Wel netjes idd, maar het zit mij ook allemaal teveel op elkaar...

Net nog wat fotos gemaakt. En vandaag weer hele dag bezig geweest met afwerking enzo.

1046042698_5_me5U.jpeg

Deur moet nog ff gedaan worden.

895196119_5_BMxa.jpeg

Keuken

1046030644_5__uUw.jpeg

895195684_5_3tz3.jpeg

1046040201_5_xgNT.jpeg

Links staat de wasmachine

1046040593_5_zHE2.jpeg

1046040962_5_WpyW.jpeg

1046041301_5_kjR0.jpeg

Lekker warm :+

Vanuit kamer naar boven:

1046026765_5_8Mdr.jpeg

907334147_5_IIfH.jpeg

907333728_5_gGAM.jpeg

907333094_5_nrHB.jpeg

907374472_5_HhAK.jpeg

Boven moet het nog wat aangekleed ja :P

1046053262_5_pLvX.jpeg

Garage 5.5 bij 5

1046053730_5_PYdM.jpeg

Hobby

1046052385_5_Xwbu.jpeg

Rotzooi

1046052850_5_MghT.jpeg

Ben ik nog mee bezig. Die grote bamboe gaat zoiezo weg.

Foto's van de hal en de voorkant hebben jullie nog tegoed.

Voor Kan ik nu 2 autos naast elkaar kwijt. Ga straks alles betegelen dan kunnen er wel 5 of 6 staan :P

Gisteravond wel ja :)

Was ook op vrijdagavond.

Morgen even op pad voor een goed bed. Vorige week één geschikte bij Beter Bed gezien. Was het merk Karlsson. Morgen nog even bij andere zaak kijken. Misschien nog tips hier? Ook gelijk door voor een leuke hoekbank als er nog tijd is. En van de week nog 3 van die Pax kasten gekocht. Goede relatietest als half Nederland ook in de kassarij staat |(

@ Robert & Siep. Ziet er mooi uit gasten :)

ik weet niet wat je budget is, maar ik heb er 1 van swiss sense. En die slaapt fucking lekker :D

@Siep, erg netjes man. Inderdaad nog een beetje aankleden, maar dat komt vanzelf :)

ik weet niet wat je budget is, maar ik heb er 1 van swiss sense. En die slaapt fucking lekker :D

@Siep, erg netjes man. Inderdaad nog een beetje aankleden, maar dat komt vanzelf :)

Ben al bij Swiss Sense geweest, maar dat begint vanaf 3-4000 euro pas een beetje wat te worden.

Die Karlsson bedden kosten zo rond de 2000 euro. Hoef ook niet per-se verstelbaar te zijn. Auping kost ook zoiets in die klasse zie ik.

markies1.jpg

Ik vind markiezen niet mooi, echter als je ze weghaalt en iets anders (kleiners) ophangt heb je nog een hoop gaten in de stenen van je gevel zitten. Is zoiets makkelijk weg te werken? En hoe?

markies1.jpg

Ik vind markiezen niet mooi, echter als je ze weghaalt en iets anders (kleiners) ophangt heb je nog een hoop gaten in de stenen van je gevel zitten. Is zoiets makkelijk weg te werken? En hoe?

opvullen, met metselmortel in de kleur van je gevelstenen.... hoe dan ook, je zult het altijd blijven zien, anders de stenen vervangen... (is makkelijker dan het lijkt)

Die Dublin had ik ook al op de korrel ja :P.

Beter ga je naar Royal health foam. Vent maakt matras naar wens waar je op mag proefslapen bevalt het niet naar 30 dagen maakt die gewoon weer een nieuwe. Dit heb ik persoonlijk ook gedaan en ik ben dik tevreden over mijn matras.

Beter ga je naar Royal health foam. Vent maakt matras naar wens waar je op mag proefslapen bevalt het niet naar 30 dagen maakt die gewoon weer een nieuwe. Dit heb ik persoonlijk ook gedaan en ik ben dik tevreden over mijn matras.

Gaat mij niet alleen om matras, maar hele boxspring.

opvullen, met metselmortel in de kleur van je gevelstenen.... hoe dan ook, je zult het altijd blijven zien, anders de stenen vervangen... (is makkelijker dan het lijkt)

Of.. als je nog andere gaten boort dan daarvan het stof opvangen.
Vervolgens de gaten die je niet wilt dicht kitten en het stof op de kit blazen.

Back