Laat je kamer of huis zien #9

Ik heb alleen zo'n digitenne kastje staan voor NL1/2/3. Verder kijk ik nooit wat, zit regelmatig bij anderen en dan wordt er ook alleen maar gezapt omdat er geen fuck te zien is.. Verder gewoon een pc naast de tv staan waar meestal voldoende films en series op staan..

Mee eens, ik kijk echt noooooit TV. Heb een schijthekel aan al die flutprogramma's. Allemaal van dat verstand op nul vermaak. Verschrikkelijk. Ik kijk veel series en films, maar niet via TV :+

Maargoed, af en toe wil ik wel iets zien en dan moet je het wel hebben, dus daarom Digitenne wat lekker goedkoop is. Sowieso voor Eredivsie Live natuurlijk :p

Mee eens, ik kijk echt noooooit TV. Heb een schijthekel aan al die flutprogramma's. Allemaal van dat verstand op nul vermaak. Verschrikkelijk. Ik kijk veel series en films, maar niet via TV :+

Maargoed, af en toe wil ik wel iets zien en dan moet je het wel hebben, dus daarom Digitenne wat lekker goedkoop is. Sowieso voor Eredivsie Live natuurlijk :p

Eens. Ik kijk alleen voetbal, journaal en af en toe een actualiteitenprogramma als Netwerk, Rondom 10, Zembla of Dokument.

Ik heb nu trouwens 3 appartementen op het oog in Nieuw Engeland in Utrecht. Ik vind dat wel een mooie buurt, mooie opgeknapte jaren 30 woningen, je zit zo in het centrum of parkjes, lekker dichtbij de A2, niet dat 'vakantiegevoel' als in Lombok (toch zit je er wel dichtbij voor de supermarktjes ed.) en genoeg (gratis) parkeergelegenheid voor bezoek.

2 appartementen zijn uit 2006 en 1 uit de jaren 30, wat verbouwd wordt...

OMG, en daar leef jij? Ik weet van vakantie (caravan) hoe irritant een vloer is die niet waterpas is. Maar dat hoort er zeker bij in Amsterdam? :P

Iemand hier wel eens last van "zwaar verkeer, huis schut heen & weer?"

wel gehad, maar dat kwam omdat er voor ons huis een hobbel lag van klinkers naar asfalt. En als er dan vrachtwagens over denderen, dan weet je het wel.

Nu strak asfalt voor de deur, nergens last van :D

Binnenstad op veen.

Tussen ons huis en de overburen zit een kabel gespannen voor kerstversieringen ed...
als er dan jaarlijks kermis verkeer door de straat gaat......die kabel zit normaal strak...dan golft hij gewoon :eek:

Was in mn oude huis ook. Stond in de dijk, waarover veel doorgaand verkeer komt. Huis was ook ongeveer 140 jaar oud, die vloer van Bjorn was er iig niks bij :D

Back