Laat je kamer of huis zien #9

Mijn ouders willen heel graag kleiner gaan wonen, en ik wil heel graag kopen :P, perfect geregeld dus... als alles goed gaat bezit ik straks m'n eerste huisje (voorwaarde broertje mag erin blijven tot hij eruit wilt)

hoe dan ook erg veel zin in, en gelijk begonnen met verbouwen...

Foto0112.jpg

Foto0110.jpg

niet echte voorpics gemaakt...

maar moet echt veel gebeuren, de afvoerbuis en keuken stonden echt op een idioote plek... koste heel veel ruimte, keuken komt nu voor de raam te staan.. dus alle leidingen ed moesten omgeleid worden+ alle electra..

ik ben als het goed is morgen klaar met de electra, vandaag is de nieuwe voorruit geleverd (gevel/venster moest verhoogd worden)

offerte gevraagd, al 't werk moest me zo'n 6000 euri gaan kosten... ben nu nog geen eens 1000 euri kwijt, en gaat erg goed...

enigste wat ik ga laten doen, is de plafond en vloer :W

Lekker beunen! Ik heb voor het eerst in lange tijd ff tijd voor t forum haha. Ben lekker bezig! De stucadoor was vandaag voor het laatst, de wandjes staan nu te drogen. Vandaag begonnen met de muren te verven. Meubels en bankstel staat midden in de woonkamer zodat er eromheen kunnen werken. Boven zijn alle slaapkamers al voorzien van glasvezelbehang :) Het begint nu ergens op te lijken. Zal nu ff pic's uploaden.

Zometeen weer bij mn broertje beunen. Die heeft nu ook en week sleutel. Plafond en keuken zijn er beneden al uit. Boven is badkamer al compleet eruit. Nu flink wat behang eraf scheuren, zodat straks stucadoor erin kan.

Owja, krijg maandag mn nieuwe ijskast. De huidige heeft tot nu toe 3 ijsklontjes geproduceerd dus dat leek me niet goed :+

Ben ook wel goed gesloopt nu hoor, elke dag van 9.00 tot een uur of 22.00 in het huis bezig. Morgen de wanden verder in de verf zetten en dan de vloer leggen :W

De buren zijn 30 meter verderop de heg aan het snoeien met een electrische heggeschaar. Nu stoort elke keer mn Digitenne als een malle. Ding stoort ook als er van die kutscooters door de straat rijden. Meer mensen hier last van?

De buren zijn 30 meter verderop de heg aan het snoeien met een electrische heggeschaar. Nu stoort elke keer mn Digitenne als een malle. Ding stoort ook als er van die kutscooters door de straat rijden. Meer mensen hier last van?

Maat van me heeft hetzelfde probleem, dat het stoort als er scooters langsrijden..

Mijn antenne hangt "vrij" aan mn schuur buiten in de achtertuin. Hoe ik m ook draai, het wordt er niet beter op. Gelukkig hoeft zo'n heg nier iedere dag gesnoeid te worden.

Ben ook wel goed gesloopt nu hoor, elke dag van 9.00 tot een uur of 22.00 in het huis bezig. Morgen de wanden verder in de verf zetten en dan de vloer leggen :W

ik sta om 8 uur op, en ga rond 12 uur stoppen... als alle spullen er zijn, schiet het aardig op... maar ben de afgelopen week zkr 40x naar de bouwmarkten gereden. :p

moet zeggen dat je wel lekker slaapt einde van de dag:W

vandaag al 't electra gedaan+ koof dicht getimmerd/muur gestuct, morgen de spotjes erin boren/testen en dan ben ik klaar met de koof/muur... ken ik de vloer gaan egaliseren...

ook meteen 3 liter audiwit gehaald... ik spuit straks alles in de autolak (2k) kozijnen/deuren/keuken :P

Maar kom op, van alle digi tv aanbieders ga je toch geen digitenne nemen :X. Is leuk voor op de boot of caravan ofzo maar verder is het echt bout. Heb het ook 3 dagen gehad maar na 10x de zenders erop moeten zetten en de storingen maar weer terug gebracht.

Heul veul mensen hebben 't probleem met Digitenne en scooters.
Nogal vervelend en raar. Kon ook zo 1,2,3 geen oplossing via google vinden.

Ja als je aan een drukke weg woont is het niet ideaal. Het ligt ook heel erg aan het gebied waar je woont, nog niet overal is het signaal even sterk (of uberhaupt aanwezig). Als je de antenne maar goed hoog (lees 1 etage omhoog bv) ophangt is het goed. Als je erg veel last van storing hebt kun je altijd bellen met de klantenservice en krijg je een gratis buitenantenne.

Zelf vind ik het een ideaal en goedkoop alternatief. Zon insteekkaart in mn TV, antenne ergens achter stoppen en je kunt lekker goedkoop TV kijken (en helemaal als je een gratis kaart met eredivisie live hebt :+).

Moet je eens naast een scooterzaak wonen met een testbank, ik kon gvd de tv wel uit zetten :D Uiteindelijk buitenantenne op de nok gezet, hielp een klein beetje, maar nog niet echt goed hoor.

JA welke idioot neemt er ook digitenne x|

kabel ftw

Back