This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #9

ik ben beetje met mn tuin bezig... was echt een teringbende.. huis had een jaartje leeg gestaan en de hele tokkiebuurt ([ame="http://www.youtube.com/watch?v=DHnum96AH6Q"]YouTube- Probleemwijken Assen #1 of 4[/ame]) heeft zn grond afgestort in mijn tuin..

ben dus een week weg geweest om circa 30 cm grond over de hele tuin af te scheppen en daarna alles domweg betegeld omdat ik geen tuinierder ben..

tis allemaal erg low budget omdat ik niet zo breed qua liquide middelen zit en het maar een tuin is for fuck sake

zoiets was het (foto vant winter gemaakt zonder begroeing dus.

begonnen met scheppen, kan je niet zo goed zien helaas..

pa begonnen met palen plaatsen voor schutting

schutting

beetje trillen

grintegels 4thewin!

dat was et! morgen weer verder

De buren houden ook niet zo van tuinieren zo te zien. Woon je echt in die buurt van dat dilmpje? Ik zou daar echt knettergek worden. Denk dat ik met iedereen ruzie zou hebben.

oke oke ik woon er niet :+.. plus dat heel die buurt al opgeschoont is.. mn broer woont er wel vlak bij maar het valt allemaal hard mee
mijn buurvrouw is gewoon een alleenstaand oud wijf die weinig in de tuin bezig gaat.. ze heeft wel mooi de helft van de schutting gelapt

schuur is niet heul groot, motor past er in.. werkbankje en een kast en dan issie vol

ach ik kan altijd nog iets er achter zetten..

De buren houden ook niet zo van tuinieren zo te zien. Woon je echt in die buurt van dat dilmpje? Ik zou daar echt knettergek worden. Denk dat ik met iedereen ruzie zou hebben.

Ik had het ook nooit volgehouden in zo`n buurt, dan hadden er vast slachtoffers gevallen ben ik bang.

Terwijl ik waar ik nou zit ook het niet van het is..

achjaa...al die lui wonen daar ook al niet meer.. maatje gaat binnenkort wel huis kopen in die straat met die oranje voordeuren.. paulus potterstraat is dat.. maar er is weinig actie nu.

Ziet er verder wel goed uit! Ben ook bezig met afwerking van mn huis. En buitenom schilderen en eindelijk eens met de tuin bezig.