This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #9

Vandaar dat verwende gedrag altijd van je:*

keuken ziet er netjes uit, spatranden altijd mooi

Heeft alleen zin als je ouders er ook daadwerkelijk iets aan hebben. In plaats van dat het op een bankrekening staat en het met de erfenis net zo hard weer terugkomt (nadat de belastingdienst er een hap van genomen heeft).

Heb zelf ook vier jaar full-time gewerkt en ondertussen thuis gewoond. Ongeveer 40k aan overgehouden, wel lekker als je een huis gaat kopen en inrichten.

100eu pm vind ik ook wel redelijk, werk ook veel maar ben daardoor ook niet veel thuis. Wat elkaar dus weer compenseert. Daarnaast ben ik ook veel bij de Gf dusja...

Sparen lukt nu ook wel goed, kan ong 7 á 800 eu pm opzij zetten en nog goed kunnen leven verder. Wil over 2 jaar denk het huis uit en het liefst wel gelijk kopen, huren is imo een bodemloze put waar je elke maand een x bedrag ingooit..

100 euro is niks, beetje gierig

mijn moeder neemt 't geld ook nooit aan, tis dat ik het automatisch op haar rekening stort... + als ik een x hulp/lening nodig hebt staat ze altijd voor me klaar...

aai das pittig... maar scheelt een hoop ellende.

ik betaald 150pm kostgeld, wat ik weer terug kreeg toen ik dr uit ging. een spaarpotje eigenlijk.

Die omschakeling van wat ik wil koop ik heb ik hier ook zit soms nog steeds een beetje voor nieuwe spulen te surfen, en dan denk ik, wacht ff, dat kan ik helemaal niet meer betalen :+

Dat heb ik idd ook ja. Overal ff beter bij nadenken haha.
In het begin kocht ik ook nog steeds teveel en dan bleek eind van de maand dat ik weer niks kon sparen

ja of nog erger... dat je geld te kort komt. Die fout heb ik deze maand gemaakt.... hoop meubels nog betaald, bijna alle vaste lasten afgeschreven, dan valt de accept giro van mn zorgverzekering op de mat... oeps

Ben nu zo blut als t maar zijn kan :W

Oh wat was er aan de hand? Dat zo erg is dan?
Zeker de fundering oid?

3 van de 4 muren waren super vochtig. Volgens zijn analyse was 50% van stucklaag aan buitenkant al los aan het laten. Dakconstructie was niet zoals het hoorde. En vochtigheid zou ook niet verdwijnen volgens hem. Althans, niet door ventilatie zoals tegen ons gezegd. Verder was er eigenlijk op iedere verdieping wel gezeik.

Uitgewerkte rapport valt morgen op de mat. Ben benieuwd of hij aan een avond genoeg had :+

Dat is ook al gebeurd idd haha, zo van... Huh nu al op?

Bij mij thuis was het zo dat ik "verplicht" moest sparen. Elke 6 maand wou pa ff snel een afschrift zien van de spaarrekening. Zou ik er een zootje van maken moest ik alsnog kostgeld betalen (wat hij uiteraard ook voor mij ging sparen)

Ben er achteraf onwijs blij mee geweest. Heb toen een auto van 3 jaar oud ,de verbouwing van me huis en de volledige inrichting van me eigen geld kunnen betalen.

Keuken bijna af!
Nu nog de combi magnetron erin, paar afwerkplaatjes/plinten en wachten op de ijskast. Daarna plafond erin maken met spotjes!

Filmpie ervan;

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=pdYQVwdd8Qo"]YouTube- VIDEO0145.mp4[/ame]

Me like