Laat je kamer of huis zien #9

Het is geen Ikea laminaat he, kan vast wel een stootje hebben :) (hoop ik dan :P)
Zijn nu 2 gasten bezig met de keuken monteren, morgenmiddag moet het allemaal staan :)

Het is jammer dat je inderdaad bijvoorbeeld ook naar beneden moet om naar wc te gaan. Woonkeuken en woonkamer op twee verdiepingen vind ik zelf gewoon gaaf. Lekker deuren open in zomer en hele avond chillen in de keuken. Plek genoeg voor super grote tafel en stoelen, etc. Bij ieder huis moet je wel beetje concessies doen, en dit sprak me qua plek en ligging echt 1000% aan.

Subsidies zijn zo goed als op trouwens geloof ik. Iedereen bedankt voor reactie trouwens. Het is niet groot, maar iedereen vind het gewoon tof. Zie het wel ingericht voor me :)

Ik kom lekker aanbellen 's nachts :P

Schiet het bij jou al op?

Yes, maar geen veranderingen die nieuwe foto's waard zijn :)
Ik woon er nu 1,5 week, en helemaal naar mn zin.

Als alles een beetje is aangekleed met wat schilderijtjes enzo maak ik nieuwe pics. Dan is alles _echt_ af.

Het is jammer dat je inderdaad bijvoorbeeld ook naar beneden moet om naar wc te gaan. Woonkeuken en woonkamer op twee verdiepingen vind ik zelf gewoon gaaf. Lekker deuren open in zomer en hele avond chillen in de keuken. Plek genoeg voor super grote tafel en stoelen, etc. Bij ieder huis moet je wel beetje concessies doen, en dit sprak me qua plek en ligging echt 1000% aan.

Subsidies zijn zo goed als op trouwens geloof ik. Iedereen bedankt voor reactie trouwens. Het is niet groot, maar iedereen vind het gewoon tof. Zie het wel ingericht voor me :)

Mooi! Wel een beetje pics blijven posten hee :)

xqky05.jpg

Huidige stand van zaken :P

Schiet al lekker op zo om 1uur al Robert, ik mis het vak wel. kut crisis:P

edit: komt er een nieuwe vloer in? Nu komen je tegels niet onder de plint

Het is geen Ikea laminaat he, kan vast wel een stootje hebben :) (hoop ik dan :P)
Zijn nu 2 gasten bezig met de keuken monteren, morgenmiddag moet het allemaal staan :)
Ik heb het al in meerdere huizen gezien, vooral op plekken bij de gootsteen. De vloer gaat werken/stuk :p
Dit zal vast niet binnen 2-3 jaar gebeuren, maar het is toch klote als je dan je vloer er al uit moet trekken.

Back