JohnnyP Vuurvos member 30 June 2010 #507 tjah zo te zien heb je alle mogelijke opties al bekeken, en werkt er geen 1... dus veel blijft er dan ook niet over vriendin zoeken met woonruimte, waar je bij kan intrekken... blijft er dan over...
tjah zo te zien heb je alle mogelijke opties al bekeken, en werkt er geen 1... dus veel blijft er dan ook niet over vriendin zoeken met woonruimte, waar je bij kan intrekken... blijft er dan over...
Mini-g YEAHH 30 June 2010 #510 Verdien prima voor m'n leeftijd, denk niet dat er meer uit te halen valt
Robert Superrrjoden! 30 June 2010 #511 Ws. wel, anders kon niemand een huis alleen kopen Een flatje moet echt wel te doen zijn, als je niet meer kan verdienen atm
Ws. wel, anders kon niemand een huis alleen kopen Een flatje moet echt wel te doen zijn, als je niet meer kan verdienen atm
S scully Well-Known Member 30 June 2010 #512 Tinne said: Het kan & en! Als je weet hoe het ook kan.... het houthok bij de Praxis leegtrekken kan iedereen. Click to expand... Grasmatje leggen niet dan? :+
Tinne said: Het kan & en! Als je weet hoe het ook kan.... het houthok bij de Praxis leegtrekken kan iedereen. Click to expand... Grasmatje leggen niet dan? :+
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 30 June 2010 #513 scully said: Grasmatje leggen niet dan? :+ Click to expand... idd, zelfs ik kan het! Moet er bijzeggen dat de bovenste verdroogd is en de onderste inmiddels alleen maar mos is....onderhoud 0,0! Ga nu richting een sedumdak toe. daar hoef je echt niets aan te doen.
scully said: Grasmatje leggen niet dan? :+ Click to expand... idd, zelfs ik kan het! Moet er bijzeggen dat de bovenste verdroogd is en de onderste inmiddels alleen maar mos is....onderhoud 0,0! Ga nu richting een sedumdak toe. daar hoef je echt niets aan te doen.
Brum ****** 30 June 2010 #517 Hebben wij thuis ook over ons hele dak dat sedum. Is nu nog in wording aangezien het pas nieuw is. is leuk man
Hebben wij thuis ook over ons hele dak dat sedum. Is nu nog in wording aangezien het pas nieuw is. is leuk man
William_sr Well-Known Member 30 June 2010 #519 Michael said: waar in amsterdam? zou mij zeer verbazen als het centrum/oud zuid is. Click to expand... Tja noem je ook wat op Ik zit in Nieuw Sloten.
Michael said: waar in amsterdam? zou mij zeer verbazen als het centrum/oud zuid is. Click to expand... Tja noem je ook wat op Ik zit in Nieuw Sloten.
Brum ****** 30 June 2010 #520 Tinne said: profi of zelf gedaan? Click to expand... Profi, het zijn patiobungalows die aan elkaar vast staan met zo'n dak. kan wel een foto'tje maken als ik er weer eens ben als je wil. Dit was toen het huis net gebouwd was.. Al het bruine wordt/is nu sedum. edit: in onze voortuin, waar de auto staat, hebben we ook 4 kleinere vakjes met dat spul man 40x80cm ofzo. Die gaan echt hard en zijn erg mooi
Tinne said: profi of zelf gedaan? Click to expand... Profi, het zijn patiobungalows die aan elkaar vast staan met zo'n dak. kan wel een foto'tje maken als ik er weer eens ben als je wil. Dit was toen het huis net gebouwd was.. Al het bruine wordt/is nu sedum. edit: in onze voortuin, waar de auto staat, hebben we ook 4 kleinere vakjes met dat spul man 40x80cm ofzo. Die gaan echt hard en zijn erg mooi