Laat je kamer of huis zien #9

Ouders zijn hier de tuin aan het omgooien, lekker sjouwen straks met die 60x40 grindtegels die er nu nog liggen, fijn. :+

Nadeel is dat ze weer in de voortuin komen te liggen hier... :P

Sterkte ik weet hoe zwaar ze zijn, heb er ook mee lopen zeulen toen mijn ouders het achterplaatsje helemaal opnieuw lieten doen maar het wel zelf leeg haalden.

En jij moet je nog minimaal 2 x vastpakken ook:P

nice, mij is gevraagd om te helpen bij plaatsen van keuken... alleen moeten er leidingen en electra draden verlegd worden... vraag me af of dat een beetje te doen is.

nog een vraagje trouwens, wie moet ik hebben om een vensterbank omhoog te trekken?
is om een raam gelijk te trekken, er is nu een luikje+ groot raam.. maar deze staan niet op dezelfde hoogte... bedoeling is om er 1 gehele raam van te maken, op gelijke hoogt.

raam kozijn+(bakstenen)venster moet dus omhoog.

erg moeilijk uit te leggen, en weet niet bij wie ik hiervoor moet zijn.

nice, mij is gevraagd om te helpen bij plaatsen van keuken... alleen moeten er leidingen en electra draden verlegd worden... vraag me af of dat een beetje te doen is.

nog een vraagje trouwens, wie moet ik hebben om een vensterbank omhoog te trekken?
is om een raam gelijk te trekken, er is nu een luikje+ groot raam.. maar deze staan niet op dezelfde hoogte... bedoeling is om er 1 gehele raam van te maken, op gelijke hoogt.

Elektra is bagger, maar ook niet heel moeilijk. Gewoon ff op internet zoeken. Water en vooral gas is gewoon goed je koppelingen monteren zodat je geen lekkage krijgt.

[IR]http://i46.tinypic.com/2z7qw4i.jpg[/IR]
Gare gasleiding in MK, ga ik dus ook direct vervangen door nieuw spul :)

gas is er niet, das al een + punt...

denk dat het idd niet zo moeilijk is, want kabel komt van onder de meterkast, de kruipruimte in... en huidige plaats van de keuken is verder dan waar 't straks komt te staan..

dus denk dat de kabel ook al lang genoeg is, alleen verplaats moet worden...

Grootste probleem is, wie gaat er in de kruipruimte... ik niet iig :P

Heb je een foto van de situatie ?

Ik doe ook niks via kruipruimte, is gvd net 50cm hoog en vol met knoerten van spinnen. No way dus dat ik daarin ga, voer lekker alles door via de voorraadkast en timmer dat uiteindelijk netjes af :)

Ik mis een groot Aquarium met wat goudwinders ofzo :p

Ik mis uitzicht. :P
Hier moet je het mee doen in de stad? Pff, ben ik even blij met mn voortuin van 8 meter diep, en mn achtertuin van 9x12. 8)

Straten is niet heel moeilijk.... Alleen zo straten dat het +/- 10 jaar goed ligt, DAT is wel moeilijk :D

En straten zodat een stratenmaker het OOK netjes vind lukt de meeste hobbyisten ook niet. ;) Zo vaak gehad dat je ergens komt om te straten, en dat de mensen trots hun stukje prutswerk laten zien wat dan nergens op lijkt. :P

(foto's komen nog)

Maar gister begonnen met het bouwen van een bigass hot tub op het dakterras :) Alles word van hout gemaakt en zat voor de binnenkant aan vijverdoek te denken? Zit alleen ff te denken waarmee ik die bubbels ga creeren. Moeten natuurlijk wel stevige bubbels zijn. Iemand een idee?

Veel bonen eten denks :P

Er zijn wel van die bubbelmatjes te koop die je ook in een ligbad kan gebruiken?
Of anders een paar van die vijferdingen voor in de winter

Veel bonen eten denks :P

Er zijn wel van die bubbelmatjes te koop die je ook in een ligbad kan gebruiken?
Of anders een paar van die vijferdingen voor in de winter

Ik zat inderdaad ook aan die vijverpompjes te denken, maar zo'n matje is wel de makkelijkste oplossing. Eens even kijken en desnoods gooi ik 4 matjes erin.

Ik mis uitzicht. :P
Hier moet je het mee doen in de stad? Pff, ben ik even blij met mn voortuin van 8 meter diep, en mn achtertuin van 9x12. 8)

Het hebben van een bruikbaar terras is een oude binnenstad is al heel wat.
En het blijft gouda he...dus 10 minuten van de Reeuwijkse Plassen en in ons geval incl boot & zeilboot en zelfs een huisje aan het water in de fam.

leuk terras Tinne, kan je lekker in naturisten

Jouw beeld van mij klopt niet.

Gisteren bij het bouwbedrijf geweest voor het extra werk en eventuele keuken. Vragen die gekken ruim 7000 euro voor een keuken van 4.5 bij 3 ongeveer. En dan is het wel een leuke keuken daar niet van. Maar voor dat geld kan ik bij een keukenbedrijf wel wat leukers vinden:P.

Owjah een 900 euro vragen voor een design-radiator:S.
Nou dat ga ik dus niet van hun nemen. Vind het beetje Belachelijke prijzen.

water en elektra is wel goed zelf te doen..

gas nooit zelf aan beginnen, als je via internet moet opzoeken hoe t allemaal zit.

Ik ga verhuizen begin augustus :W Ik ga samen met mn broer een 4 kamer maisonette huren van 132 vierkante meter in Utrecht. Goeie timing ben het studentenwonen aardig zat. Maar toch ga ik de buurt/huisgenoten wel missen.

Gisteren een bod gedaan op een huis. Was eigenlijk al bijna de vraagprijs, omdat er binnen 3 dagen al 5 mensen waren geweest. Hopen dat ik/we morgen hypotheek rond kunnen krijgen (officieus).

Gisteren bij het bouwbedrijf geweest voor het extra werk en eventuele keuken. Vragen die gekken ruim 7000 euro voor een keuken van 4.5 bij 3 ongeveer. En dan is het wel een leuke keuken daar niet van. Maar voor dat geld kan ik bij een keukenbedrijf wel wat leukers vinden:P.

Owjah een 900 euro vragen voor een design-radiator:S.
Nou dat ga ik dus niet van hun nemen. Vind het beetje Belachelijke prijzen.

Als je keuken incl. A merk app. is en met een mooi stenen blad valt het wel mee hoor. Meerwerk is altijd duur, kan je nog wel wat vanaf halen als je een beetje kan onderhandelen. Zit een dikke marge op.

Stucador geweest;

Voor:

1007177487_5_X4tG.jpeg

Na:

1010896448_5_eCeX.jpeg

Helden zijn het! :)

Last edited:
Back