This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #9

Niet af?
Dit is het enige wat er nog maar staat!

De muur achter de eethoek zeg maar word voorzien van postenbehang (ik ga samen met mijn nichtje, een prof. fotografe foto's schieten van de Rotterdamse skyline, by night. Die komt er dan op, zwart / wit)..... enne... dat peertje aan het plafond... die blijft ook niet hoor

Maar I get the point planten, schilderijen en prullen komen vanzelf...
Eerst de basics

Precies, lekker rustig aan doen. Het duurt ws. sowieso een half jaar eer dat echt alles helemaal af is.

Precies, lekker rustig aan doen. Het duurt ws. sowieso een half jaar eer dat echt alles helemaal af is.

Ik denk nog wel langer, want de portemonnee raakt leeg en ik vind stappen / feesten ook belangrijk. zeker nu de zomer er aan komt wil ik niet blut zijn, maar ff genieten en leven.

rustig aan, steeds iets kleins

Zodra ze erin zitten ff plantenspuit erop, leren ze het zo af

Dit ga ik maken tussen de woonkamer en de gang
Schuifdeuren verdwijnen in de nieuwe bouwkundige muur

Last edited:

Dit ga ik maken tussen de woonkamer en de gang
Schuifdeuren verdwijnen in de nieuwe bouwkundige muur

Ik zie Robert al gaan met z'n spuit
"dr uit! je bent geen aap!

Maar coole deuren Ro.

Hehe ja daarom gaat het ook extra goed vast
Deuren gaan dan in mn voorzetwand verdwijnen, en ik kan mooi alle kabels van mn LCD tv wegwerken

Precies... En als het ooit eens dramatisch wordt, ram je zo door het gips heen, kan je het fixen, en schroef je er weer nieuwe platen tegen aan

En als het niet wil lukken, gewoon die advocaat bellen!;(

Zelf ook al een beetje op zoek naar een eigen appartement, maar staat niet zoveel wat er nou echt uitspring voor een redelijke prijs, wil niet krom gaan liggen voor 40m2 bij wijze van.

Hier in Berkel is al helemaal niets te krijgen en dan word het uitwijken naar R'dam, maar weer ongunstig met m'n huidige werk, maar voor de toekomst wel weer beter i.v.m. werk in R'kerk... Even goed uitvogelen dusch!

Is inderdaad een erg goed opvoedkundig instrument, als ik hem pak dan weten ze al dat het niet mag. Maar helaas zijn wij allebei ook regelmatig van huis en dat voorkomt dus niet dat ze toch in de stoelen hangen. De bank wordt nog ontzien, maar stoelen met van die jute stof vinden ze wel leuk

nieuwe project... nu voor me ouders..

deze tv meubel in elkaar timmeren.

echte werk is niet te betalen... net al de dempers ed gehaald voor laadjes..

Nice, is de opening voor de hifi ook gelijk de greep? Mijn tvmeubel heeft ook een lade maar er zit geen echte greep aan waardoor je altijd loopt te kutten om de lade open te krijgen