Jordi. EPC/RST 14 December 2009 #963 Martin. said: Je haalt je kosten koper er niet uit als je zo snel verhuisd. Click to expand... dat bedoelde ik idd met notaris kosten enz. waaraan moet ik dan denken qua kosten en "terug verdien" tijd?
Martin. said: Je haalt je kosten koper er niet uit als je zo snel verhuisd. Click to expand... dat bedoelde ik idd met notaris kosten enz. waaraan moet ik dan denken qua kosten en "terug verdien" tijd?
Arne Pia Maxiscooter FTW 14 December 2009 #967 Jordi. said: dat bedoelde ik idd met notaris kosten enz. waaraan moet ik dan denken qua kosten en "terug verdien" tijd? Click to expand... Kosten zijn ongeveer 10 a 12% van de aankoopprijs van t huis, dus reken je rijk zou ik zeggen
Jordi. said: dat bedoelde ik idd met notaris kosten enz. waaraan moet ik dan denken qua kosten en "terug verdien" tijd? Click to expand... Kosten zijn ongeveer 10 a 12% van de aankoopprijs van t huis, dus reken je rijk zou ik zeggen
Harjo Dijkman Crew 14 December 2009 #968 Ik heb mijn huis inclusief Kosten Koper binnen de executie waarde gekocht. Het was eerst een huurwoning, en de eigenaar moest er ivm financiele omstandigheden snel vanaf. Dit was puur mazzel.
Ik heb mijn huis inclusief Kosten Koper binnen de executie waarde gekocht. Het was eerst een huurwoning, en de eigenaar moest er ivm financiele omstandigheden snel vanaf. Dit was puur mazzel.
Mol Moraalridder 14 December 2009 #969 -Gideon- said: Zo heerlijk zo'n zwembad voor je deur *D Click to expand... Je weet wel dat het op het moment vriest in Nederland?
-Gideon- said: Zo heerlijk zo'n zwembad voor je deur *D Click to expand... Je weet wel dat het op het moment vriest in Nederland?
Pikeheat XSH crew 14 December 2009 #970 Ding staat binnen denks in het grote paleis van gideon Volgend jaar zelf ook maar is opzoek naar een eengezinswoning ofzo wel gewoon huur btw met 2 vrienden.
Ding staat binnen denks in het grote paleis van gideon Volgend jaar zelf ook maar is opzoek naar een eengezinswoning ofzo wel gewoon huur btw met 2 vrienden.
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 14 December 2009 #972 http://www.funda.nl/koop/hoogeveen/huis-56654016-de-punter-38/fotos/ Momenteel dus echt bezig met het kopen . Wat een financieel gedoe zeg
http://www.funda.nl/koop/hoogeveen/huis-56654016-de-punter-38/fotos/ Momenteel dus echt bezig met het kopen . Wat een financieel gedoe zeg
Martin. .. 14 December 2009 #977 Robert said: Oke oke, ik vroeg me al af waar je het van ging betalen Click to expand... ik vroeg me af wat hij met een eensgezinswoning moest en dat vraag ik mij nog steeds af :/
Robert said: Oke oke, ik vroeg me al af waar je het van ging betalen Click to expand... ik vroeg me af wat hij met een eensgezinswoning moest en dat vraag ik mij nog steeds af :/
Mikkee.. GC Sjlet 14 December 2009 #979 Martin. said: ik vroeg me af wat hij met een eensgezinswoning moest en dat vraag ik mij nog steeds af :/ Click to expand... kind op komst?
Martin. said: ik vroeg me af wat hij met een eensgezinswoning moest en dat vraag ik mij nog steeds af :/ Click to expand... kind op komst?
Robert Superrrjoden! 14 December 2009 #980 Martin, ik vind het wel een mooi huisje voor als je alleen of met je chick woont hoor