Laat je kamer of huis zien #11

Status
Not open for further replies.
Huh, cv leiding als waterleiding gebruikt? Lijkt me logisch als ze gewoon kunstof hadden gebruikt. Maar volgens mij maakt het niet zoveel uit hoor, meeste gezeik wat je kan krijgen is door het temperatuurverschil. Maar aangezien het alleen koudwater is denk ik dat het wel meevalt.

Het bleek dus een verchroomde buis te zijn, en volgens de installateur is dat geen enkel probleem.
Vandaag is dus de waterleiding verplaatst contactdoor in de muur gemaakt, stukje van de keuken, en ik heb de vloer in de keuken gelegd. Morgen wordt de rest van de keuken gedaan. :)

Lars, ik wil ook graag dimmers in mijn nieuwe woning hebben. Nu kon ik die als optie kiezen alleen vroegen ze 100 euro per dimmer voor extra werk. Vond ik veelte duur. Maar dit kan ik toch ook zelf doen?

Kan je zelf doen, verkijk je echter niet op de prijs van een dimmer.
Die krengen zijn echt goed duur en zitten daarom niet voor niets aan beveiligingskabels vast in de bouwmarkt. Via via kun je ze wel goedkoper krijgen, beetje goed zoeken.

Idd. 100 euro per dimmer incl montage is zo gek nog niet hoor :)

Maar is later ook zelf in te bouwen. Maar let goed op dat je je niet op de prijs verkijkt.

Wat is er meer werk aan een dimmer monteren tov een normale schakelaar dan? Imo kunnen ze alleen de meerprijs van de dimmer in rekening brengen. Als ze dat niet doen, zou ik het lekker zelf achteraf doen.

Zal wel via het werk besteld zijn, dus sowieso 30/40% korting ;)
Op die manier heb ik ook mijn cv ketel, radiatoren en thermostaat besteld. Je bespaart op die manier goede knaken.

Lol, die 200 euro is adviesprijs denk ik. Dat is wel erg gek hoor. Ik heb daar nog niet eens de helft van betaald volgens mij. Ga echt geen 200 euro dokken voor een schakelaar :P

Arne; In de bouwwereld is zaken weglaten ook een meerwerk...

Gister sleutel van mn app gekregen, vandaag begonnen met schoonmaken. Snap niet hoe vies sommige mensen kunnen leven :X ..
Morgen wss beginnen met verven, zaterdag meubels erin enz :7

Gaat btw om een particulier huurhuisje, niet fotowaardig iig:7

Dat hoor je iedereen zeggen, ga maar eens door je huis als je verhuist ;) (en daar al een tijdje mee bezig bent en niet meer schoonmaakt)..

Dat hoor je iedereen zeggen, ga maar eens door je huis als je verhuist ;) (en daar al een tijdje mee bezig bent en niet meer schoonmaakt)..

Ik snap dat er op plekken waar je niet bij kan oid viezigheid kan liggen, maar dit sloeg alles. Alles zat onder de vieze witte haren, leek wel of ze alleen maar in dat huis hebben lopen frituren oid, alles plakte :X..

Maja nu meeste al gewit, morgen nog een keer. Ziet er gelijk 10 x beter uit 8)

Lekker aan de klus ondertussen, woensdag oplevering gehad. Wel wat puntjes, maar niets ernstigs. Keuken is voor 95% klaar, helaas was het blad van het eiland niet goed, spoelbakopening was te klein. Andere blad was ook niet goed, die was te breed. Dat is opgelost met de flex. :P

1321452947_5_4NA3.jpeg

1321453842_5_3oIB.jpeg

1321454006_5_olTS.jpeg

Status
Not open for further replies.
Back