Laat je kamer of huis zien #11

Status
Not open for further replies.
Ik weet niet hoe jullie een trap op lopen, maar volgens mij valt het allemaal wel mee.

Hier kwam ik gisteravond bij het terras aan de voorkant.. helemaal omgeploegd door mieren.. overal zand.. toen wat stenen weggehaald.. damn nog nooit zoveel mieren/eitjes gezien.. die zijn nu dus dood :P

wel minder, die cv gebeuren op die plek..

verder wel goed bezig :W

Je zit er bijna wel aan vast, je zit met de afkoeling in je leidingen.
Omkasting erom heen en je bent van het probleem af :P
Vaak worden ze ook hoog in de voorraadkast gemonteerd en dan de slangen naar boven doorvoeren.

Gasten, zojuist de lamp opgehangen.. had hier een normale gloeilampen 220 dimmer, die uiteraard niet gemonteerd. In de lamp zitten 3 elek. trafo's.. nu had ik nog een Jung 244H liggen maar dan gaat de lamp zoemen. Ik heb zomaar het idee dat ik de Jung 243EX nodig heb. Kan iemand dat bevestigen / een goed alternatief geven voor een leuke prijs?
Nu gewoon een aan/uit schakelaar er op.. heb je gelijk een zonnebril nodig :#
Thnx!

Heb je plaatjes om je "centraaldoos"(???) af te dichten, en daarover heen een lamp te plaatsen? Ik heb dus een lamp gekauft alleen dat beugeltje is te smal, als ik em dan monteer (aan 1 punt) zie je dus nog de helft van dat gat in t plafond zitten:P

Gasten, zojuist de lamp opgehangen.. had hier een normale gloeilampen 220 dimmer, die uiteraard niet gemonteerd. In de lamp zitten 3 elek. trafo's.. nu had ik nog een Jung 244H liggen maar dan gaat de lamp zoemen. Ik heb zomaar het idee dat ik de Jung 243EX nodig heb. Kan iemand dat bevestigen / een goed alternatief geven voor een leuke prijs?
Nu gewoon een aan/uit schakelaar er op.. heb je gelijk een zonnebril nodig :#
Thnx!

Je hebt n tronic dimmer nodig, die 243ex is goed, mits het 220v is uiteraard. Zo niet wordt het echt stervensduur :p

Het is 220 en het gaat naar 3x 12v 50w zo uit m;n hoofd.. ik ga wel eens even marktplaatsen/webshoppen. Thnx!

btw opgehangen met ankers ipv hollewandpluggen.. waarom? geen idee, beter gevoel bij.. hangt als een huis.. bijgeleverde beugeltje van de lamp was superslordig gelast.. zo erg dat ik m er niet aan op wilde hangen.. dus ff met de buurman en z'n lasapparaat gefixed :P

Omdat mijn oma die pas overleden is maar nog zelfstandig thuis woonde is dat huis even niet bewoond. Binnenkort maar eens concrete plannen trekken hoe en wat, we willen het absoluut niet overhaast beslissen maar ook niet onbewoond laten. Op mezelf wonen komt ineens best dichtbij.

Oud boeren huis, volledig vrijstaand met een schuur erbij. Boerenschuur hadden mijn ouders al. Er zou dan wel voor 1,5 ton verbouwd moeten worden voordat het naar mijn zin is.

M'n tuin laten opknappen,

252955_10150264311329400_539214399_8724319_6466979_n.jpg

Ben er wel tevreden mee :W Ik woon hier nu 2 jaar en had nog nooit wat aan mn tuin gedaan, was 1 groot oerwoud lol

Status
Not open for further replies.
Back