@ Dirk, is dat niet spekglad als dat nat is?
Wilde eerst ook hardsteen/natuursteen in de achtertuin, maar geen zin om voor 1000/1200 euro aan tegels neer te plempen. Dus maar gewoon 50x50 antraciet betontegels.
M'n ouders hebben dat ook liggen, viel erg mee qua prijs, chinees natuursteen 60*60cm.Nee eigenlijk niet.. Tegels zijn wel lomp duur ja, maar dan heb je wel wat.(tuin van mn ouders btw hoor, ik betaal geen cent.
)
Vandaag dus een stukje vloer gelegd/willen leggen om mooi onder de keuken door te lopen, en zijn we erachter gekomen dat de wateraansluiting in het eiland te ver naar achter zit, waardoor het eiland een stukje verder de kamer in komt, wat ten koste gaat van het looppad.Daarnaast erachter gekomen dat de leiding voor de buitenkraan niet ommanteld is in de vloer. Volgens mijn vader is het wel belangrijk dat dit ommanteld is, omdat het beton gaat invreten op de leiding. Iemand die hier wat meer over kan zeggen? Het klote hieraan is dat deze leiding ook achter de keuken moet verdwijnen, maar dan het stuk keuken aan de andere kant. De keuken moet maandag geplaatst worden, en woensdag moet alles opgeleverd worden.
Scherp! Is idd m'n favo print
[ir]http://www.collegehappenings.com/wp-content/college-posters/BlownAway.jpeg[/ir]
Er ligt nog geen vloer begrijp ik? Kun je die waterleiding niet nog een stukje omleggen? Zand-cement zit je zo doorheen
Afwerkvloer ligt er wel al. Volgens de aannemer zou die ommanteld moeten zijn, maar is ie waarschijnlijk te laag afgesneden, klein stukje beton wegbreken dus en het zou goed moeten zijn. Het gaat trouwens om een gegalvaniseerde CV leiding.
Denk dat ik het zelf maar ga doen. Iemand nog tips voor schutting te plaatsen? Bestraten kan ik altijd nog laten doen..