This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Wil ik ook gaan doen, maar dan met steenstrips. Moet het nog even in het echt zien want het wordt snel een beetje tacky.
Nice, alleen denk dat je al gauw te groffe steenstrips hebt. Mijn idee was overigens niet helemaal tot bovenaan. Eerst maar eens verder kijken naar meubels. Iemand nog tips qua meubelzaken in de regio Rotterdam eo? Mag ook iets verder hoor

Zooo, die groene verlichting achter steenstrips zou ik ene partij knettergek van worden zeg!

Dat steenstripidee zelf is wel gaaf!

Zooo, die groene verlichting achter steenstrips zou ik ene partij knettergek van worden zeg!

Wat een kermis zeg...

Die stenen zag ik pas bij de Karwei ja, zat er toen ook aan te denken om de gehele wand achter de TV daarmee te bekleden. Snel rekensommetje kwam op 600 Euro, en daar kan ik ook een hoop andere leuke dingen van kopen :+

Is een RGB ding dus instelbaar. Maar eigenlijk is iedere gekleurde LED oplossing leuk voor 2 seconden / voor de foto. Ik zou er ook vrij snel panisch van worden. Eventueel dynamisch (ambilight) is dan wel aardig.

Die steenstrips zijn best prijzig en het is ook nogal aan mode onderhevig. Dus het wordt snel fout. Dus ik moet het ff bekijken. Het is te duur om het na 2 maanden weg te gooien

Hier wat foto's wat uiteindelijk mijn crib moet worden. Moet nog erg veel gebeuren. Vind het zo wel erg klein lijken. Komt misschien ook omdat ik een wat groter huis ben gewend.

Doe mij toch maar wat ruimte hoor

Benieuwd wat je ervan gaat maken. Wel dikke plus dat je een leeg huis hebt, zo kun je tenminste meteen je eigen smaak en ideeën erop los gooien zonder eerst alles te moeten slopen.

Wil ik ook gaan doen, maar dan met steenstrips. Moet het nog even in het echt zien want het wordt snel een beetje tacky.

Ik vind 't mooier als je echt muur ziet..
Stuk uithakken en gare bakstenen erin.

Ik zit een beetje te shoppen naar een nieuwe klok.
Die oude Braun dingen zijn nice, maar moeilijk te vinden..

Braun spul van eind '70 / Dieter Rams era. Helaas niet te betalen. +pippi+

RT-20 :~

Waarschijnlijk wordt 't een Metamec klokje..

Iemand (Xander?) nog tips voor betaalbare hi-fi dingetjes? 'Retro' iets.
Net gemailed voor een Telefunken S205 platenspeler en zoek dan nog receiver en evt versterker.

TL1000 speakertjes erbij zou mooi zijn. Staat een setje van 3 op MP zag ik net, maar helaas al gereserveerd..

Last edited:
Braun maakt sinds 2 jaar weer horloges en klokken.
http://www.braun-clocks.com/clock/radio_controlled_wall_clock_DCF

Retro audio dingen geen idee. Er is genoeg oud en verschrikkelijk goed spul te scoren op audiogebied. Eigenlijk ken ik maar weinig audio dat een retro uitstraling heeft. Vaak is het modern spul waar een retro uiterlijk aan gegeven is.

Klokkenerwijs gezien is de Qlocktwo wel aardig.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=SociH9g4_5Q&feature=results_main&playnext=1&list=PLED8988D2163A796C"]QLOCKTWO - YouTube[/ame]

Last edited:
Wat een lelijke spullen allemaal, op de zwarte klok na. Die is wel nice.

Oneenseens, boxen niet mn ding, maar zo'n platenspeler is altijd nice. Hout in mat zwart spuiten en je hebt een strakke retro speler. Maakt de kamer iets meer persoonlijk, de gemiddelde woonkamer die hier voorbij komt zijn voor 95% gelijk aan alle nieuwbouw woningen hier..

Dat bedoelde ik dus een beetje met m'n post eerder..

PdvH, wat ik al zei: niet echt te betalen voor mij. Check m'n sig.

En Xander, dat is dus wat ik bedoelde: oud qualiteits spul.
Er is zoveel, dat 't echt teveel is om tot iets te komen en dacht dat jij er wel wat vanaf wist.

Die nieuwe klokken ken ik, maar vind dat digitale vlakje niet mooi..
Dat zwarte ding vind ik trouwens helemaal niets en de blauwe die ik postte was voor 't model

Ik zou juist voor hout gaan. Vind de meeste huiskamers in dit topic ook te hoog "ikea showroom" idee hebben. Erg mooi afgewerkt en mooie meubels / audio maar het mist persoonlijkheid.

Bjorn, ik vind vintage B&O altijd wel mooi. Geluidskwaliteit is niet bijzonder maar het design is nice.

Zelf heb ik een beocenter 9000 uit '88 icm beovox 6000's:

Gebruik hem btw alleen voor de Aux in wat ik wireless stream via Airport vanaf ipad / iphone.

Status
Not open for further replies.