Leen, huur, koop wel even een goede zuigschrobmachine, anders blijft er water in staan. En stilstaand water is het laatste wat je in zo'n vloer wilt hebben
Nice Robert! Had beneden al gezien natuurlijk alleen boven nog niet.
Wat voor merk speakers heb jij nou eigenlijk? Was van het weekend nog aan het shoppen voor leuke versterker en speaker-zuilen.
Maar ben er nog niet helemaal uit. Maar moet wel zowieso Onkyo versterker worden.
Heb jij zo te zien ook ? Wij hebben er hier al jaren plezier van, goede kwaliteit en geluid is perfect. Mits goede boxen.
Had laatst ook bijna een leuk huisje gekocht (met garage). Helaas net aan me neus voorbij gegaan.
Nu dus weer verder op zoek.
Nice heren. 't Valt me wel op dat 't allemaal zo strak is met weinig kleur?
Maatje van me heeft dat nog erger en ik krijg 'm met geen mogelijkheid een schilderij/poster of mooie plant aangesmeerd; 1 steriele boel..
Ik ga m'n anti-kraak per januari of februari uit; flink downscalen naar een studentenkamer in Utrecht.
Ik heb wel wat idee'tjes al qua inrichten, maar 't zal sowieso even wennen worden. +pippi+
Vorige week heeft mevrouw nieuwe kussentjes gekregen voor op de bank, en een mooie lamp voor de slaapkamer, vanavond naar Ikea en Hornbach Groningen. :X
Vorige week heeft mevrouw nieuwe kussentjes gekregen voor op de bank, en een mooie lamp voor de slaapkamer, vanavond naar Ikea en Hornbach Groningen. :X