Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
nog ff wat beloofde pics van mijn crib. Net ff snel geschoten omdat het redelijk aan kant was. :+

Ziet er erg mooi uit man. Vooral die badkamer is erg mooi!! Woonkamer ook, mooi dressoir ;) Dat schermPJE wat erboven hangt moet alleen wel heeeel snel vervangen worden door minimaal iets van 50 inch ;)

Ziet er erg mooi uit man. Vooral die badkamer is erg mooi!! Woonkamer ook, mooi dressoir ;) Dat schermPJE wat erboven hangt moet alleen wel heeeel snel vervangen worden door minimaal iets van 50 inch ;)

Thanks! Ja wordt nog wel is vervangen, maar na de verbouwing waren de knaken ff op helaas :P Fraaie Panasonic heeft mijn voorkeur. Tot die tijd voldoet deze 32" Samsung wel joh.

Ik ben overigens al blij dat er 1 plant staat. GF komt steeds weer met tierelantijntjes aan. Plantje hier, kussentjes op de bank, vaasje hier, vaasje daar.

Het is een soort slangenhuid structuur behang. Het is heel appart en dat was ook het geen waar wij voor gevallen zijn. Ik zal is kijken waarvan het was.

Het is iig heel rustig achter de TV wat heel fijn is

Mijn huis ging van neutraal/saai ingericht tot een complete kermisflipmode kleurenparadijs toen mn vriendin dr bij kwam.. nu intresseerd het me gewoon geen zak meer :+

Mijn gf gaat ook trippen met kerst. Ze had in de Zomer al een nep boom gekocht :X

Ik zei dat ze op moest tiefen met die rotzooi... Maarja dan ben ik weer een hater :emo:

Mooie huizen hier hoor :W

GF gaat hier straks met kerst ook los... en ik heb gezegd dat ze dr gang mag gaan, dat word wat :D

Het is een soort slangenhuid structuur behang. Het is heel appart en dat was ook het geen waar wij voor gevallen zijn. Ik zal is kijken waarvan het was.

Het is iig heel rustig achter de TV wat heel fijn is
Ben benieuwd. Het lijkt mij trouwens op de foto meer een soort houtlook/fineer achtig spul.

Wil zelf een soort voorzet achterwand om mn tv op te monteren, daar een tv-meubel aan vast. Dr was hier ook iemand die dat had (Wheelex?). Die wand wil ik dan bekleden met zoiets.

Dat is wel handing met je kabels enzo. Ik heb er ook over na zitten denken. Maar ik wat ik wilde werd een beetje gortig qua prijs.

Het behang heeft qua tekenine een soort van parket structuur. Je zou het eigelijk een keer in het echt moeten zien.

Dan moet je 3 dec wat eerder komen ;)

Ben benieuwd. Het lijkt mij trouwens op de foto meer een soort houtlook/fineer achtig spul.

Wil zelf een soort voorzet achterwand om mn tv op te monteren, daar een tv-meubel aan vast. Dr was hier ook iemand die dat had (Wheelex?). Die wand wil ik dan bekleden met zoiets.

Wil ik ook gaan doen, maar dan met steenstrips. Moet het nog even in het echt zien want het wordt snel een beetje tacky.

9e2807366d2daafd91f9e16df401e44660ea52e4.jpg

Natuursteenstrips%20zwart.jpg

Status
Not open for further replies.
Back