Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Hehe idd, het heeft ook touch bediening ipv knoppen. Jaren 80 vliegdek schip.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=6oR5y-cREdI&feature=related"]http://www.youtube.com/watch?v=6oR5y-cREdI&feature=related[/ame]

Haha, vannacht nog internet afgestruind naar dat spul! Mooie 1202 speler erbij. 8)
free201044__20101101_175714_3133596_.JPG

Ik ben alleen een beetje huiverig als je op fora ziet wat er allemaal mis kan zijn met dat oude spul. Met name versterkers e.d.

Nog zo'n koningsding:
lt-5v.JPG

Last edited:
En Xander, dat is dus wat ik bedoelde: oud qualiteits spul.
Er is zoveel, dat 't echt teveel is om tot iets te komen en dacht dat jij er wel wat vanaf wist.

Ik ben er niet zo mee bezig. Over het algemeen kan je aan (super) high-end modellen van de jaren 70 geen buil vallen. Voor audio apparatuur uit die tijd geldt eigenlijk een simpele regel, hoe zwaarder, lomper en robuuster hoe beter. Yamaha, KEF, het is vrijwel allemaal bazenspul uit die tijd. En dat was toen mainstream, kan je nagaan.

Sinds die tijd is er afgezien van digitale dragers (flash), transport(hdmi), processing(dolby, bose) en looks(frietbakjesplastic, hippe leds) en dat soort grappenmakerij eigenlijk bar weinig verandert aan de werkelijke techniek van audiosystemen. Het is tegenwoordig simpelweg een optimalisatie geworden, voor zo laag mogelijke productiekosten een zo acceptabel mogelijk geluid maken en een zo groot mogelijke wanttohave factor creëren. En dat is vaak niet in het voordeel van het werkelijke geluid.

Ok, koel. Dat idee kreeg ik al een beetje. Ik blijf nog wel even rondneuzen!

Leuk om naar te kijken, maar wat MOET je ermee :P

Ik draai nog geregeld een plaatje, aangezien m'n pa nog best wat leuke dingen had liggen en nu toch alleen maar 538 luistert.
Daarnaast heeft 't natuurlijk z'n charme en staat 't interessant. :+

Dat zeg ik. :P
Maargoed, ik heb hier bar weinig mensen in m'n omgeving die ik ervan onder de indruk zullen zijn. Daarvan hoor ik eerder 't zelfde, haha.
Ik doe 't een beetje voor de fun met 2 maatjes.

't Is gewoon kicken om in deze tijd, waar ik veel op youtube zit door te klikken tot ik weer wat vets vind, je ook bij een platenboer nog eens door bakken kan neuzen en dat irl doet.

De absolute koningen:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=gAPcQ5rKFSg"]XLR8R TV Ep. 66: Crate Digging with Kon & Amir - YouTube[/ame]

Dat B&O ding is gewoon mooi. 8)

even een vraagje wat jullie vinden van de keuken. Heb namelijk de keuken zoals hier onder op papier laten zetten. Alleen in spiegelbeeld en dan een stuk kleiner.

Je moet dan alleen even de 3 kasten wegdenken. Er komen 2 hogere losse kasten bij mij aan de lange zijde van de muur te staan 1 is de koel/vrieskast. De andere is de combi met service kast.

Nu zit ik alleen te twijfelen of ik het kookgedeelte aan het einde van het barretje moet doen of dat ik deze beter tegen de korte wand kan plaatsen. Ben namelijk bang dat het bij mij niet mooi wordt zo afzuigkap midden in de kamer.

Hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel. Wat denken jullie?

35lb1c9.jpg
[

Erg%20enthousiast%20over%20deze%20mooie%20keuken!.jpg

heb zaterdag weer een afspraak. Denk dat ik afzuigkap inderdaad maar tegen de muur aan plaats in het middenstuk.

Niet vergeten dat die boeren altijd 2 keer te duur zijn he.

40% in mindering door wat i-net research en een grote bek hier. Bij I-kook overigens

Status
Not open for further replies.
Back