Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Weer het één en ander gedaan hier de afgelopen tijd:

EPDM folie lijmen met mn pa :)

1420138510_6_E-p7.jpeg

Tegels leggen in de garage, dikke stofbende door het slijpen

1420138986_6_Px2A.jpeg

Oprit/terras vanaf het dak:

Passen nog wel 4 auto's op :P

1420138695_6_7fGl.jpeg

1420138811_6_QTqO.jpeg

En de garage is voor 95% klaar

1420139221_6_ToOR.jpeg

1420139333_6_tpg6.jpeg

1420139447_6_ElUd.jpeg

nice work :W

ff voor de electra dudes... wat ben je ongeveer kwijt aan nieuw groepenkast inc monteren...

en zijn er merken die je absoluut niet moet nemen of maakt dat niet uit??

Heel erg netjes :W

Maar beter had je voor die 30x30 gewoon een knippert opgehaald, scheelt een hele hoop herrie, rotzooi en tijd :)

Bedankt mannen. :)

@Thomass: Betonvloer kan altijd nog, en is heel wat duurder dan 30x30 tegels die ik mee heb genomen van onze vorige woning. ;)

@Jelle: De schutting ga ik binnenkort mee beginnen. De palen liggen er al, en de planken ook. Moet enkel nog kleine balkjes hebben en bevestigingsmateriaal. De kavel is 360 m2.

@Michel: 30x30 kan je inderdaad knippen, maar dat word vaak wel iets minder strak en een knipper moet ik huren, een flex niet. ;)

nice work :W

ff voor de electra dudes... wat ben je ongeveer kwijt aan nieuw groepenkast inc monteren...

en zijn er merken die je absoluut niet moet nemen of maakt dat niet uit??

Wat heb je nu? Aantal groepen etc.. Ik zelf gebruik t liefste eaton of Siemens.. Kast met hangen en materiaal zwart ong gemiddeld tussen 700/900

heel oud ding, met smeltzekeringen..... en 5 of 6 groepen, op 1 aardlekschakelaar.

wil het wit gedaan hebben, omdat je anders niet verzekerd bent heb ik begrepen?

heb een offerte aangevraagd, en dat zou uitkomen op 600 euro, voor een Hager kast met 2 aardlekschakelaars, en ruimte voor uitbreiding...

Hee Stefan , ik kom binnenkort wel even een paar zwarte strepen op je bestrating trekken :P

o.k. nu even weer normaal..

maar , nog steeds vraag ik mij af , waarom een houten schuur?

Heeft te maken met het bestemmingsplan. ;)
Een stelletje hippies heeft bedacht dat bijgebouwen niet van een soortgelijk materiaal als het hoofdgebouw gemaakt mogen worden. Moet van glas, hout, staal of wat dan ook zijn. Steen mag wel, maar moet dan bekleed of gestuukt worden. We hebben verschillende opties bekeken, en zijn hier op uitgekomen. Moet zeggen dat we er absoluut geen spijt van hebben. :)

Thanks ;)

@Arne: Stroom komt er uiteraard in, garagedeur heeft ook een aandrijving en mn pa is electicien, dus er komt wel een mooie installatie in. :) Water heb ik aan de achterkant van het huis dus is in de garage niet nodig. Isolatie komt misschien ooit nog wel eens, voorlopig nog niet. Een smeerkelder staat nog wel op het verlanglijstje. :)

Status
Not open for further replies.
Back