Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Heeft te maken met het bestemmingsplan. ;)
Een stelletje hippies heeft bedacht dat bijgebouwen niet van een soortgelijk materiaal als het hoofdgebouw gemaakt mogen worden. Moet van glas, hout, staal of wat dan ook zijn. Steen mag wel, maar moet dan bekleed of gestuukt worden. We hebben verschillende opties bekeken, en zijn hier op uitgekomen. Moet zeggen dat we er absoluut geen spijt van hebben. :)

kortom , krijg je hoogstens alleen maar meer van die zuipschuren ;)

wel erg zielig dat zoiets niet mag , een degelijke schuur neerzetten 8P

ik vind het nadeel van zoiets het onderhoud.

De schuur is van Lariks hout, zit als het goed is geen onderhoud aan. ;)

Arne: Polo staat eerst nog in de stalling :X

Ja die ja, ken je em nog? :P

11972276_136102971.jpg

Hehe eh bedankt denk ik? :P De Corsa is van mn vriendin die ze al had voordat ze bij mij kwam, prima autootje verder, niks mis mee. En de Caddy, tja, wil er eigenlijk wel vanaf, maar aan de andere kant, is het de meest praktische auto die ik ooit heb gehad. Maar eh, jij hebt dus wel iets interessants op de oprit staan? :D

heel oud ding, met smeltzekeringen..... en 5 of 6 groepen, op 1 aardlekschakelaar.

wil het wit gedaan hebben, omdat je anders niet verzekerd bent heb ik begrepen?

heb een offerte aangevraagd, en dat zou uitkomen op 600 euro, voor een Hager kast met 2 aardlekschakelaars, en ruimte voor uitbreiding...

Probeer eens op ABB te zoeken, ook erg goede kasten en misschien weer wat goedkoper. Ik was 450 ofzo kwijt volgens mij voor een 12 groeps. Was wel incl. personeelskorting maar denk dat je op internet ook wel een leuke prijs kan vinden.

Heb ook ABB 8 groepen 3-fase kast, kost iets van 300 euro, compleet met 8 groepen, 2 aardlek en een hoofdschakelaar. Installatie van een groepenkast neemt denk ik een uurtje in beslag, dus reken maar uit wat het kost via een electricien.

iemand hier ervaringen met het online bestellen van elektro schakelmateriaal.
Zoals zekering kasten (groepen kast/meterkast)
Schakelmateriaal zelf ( WCD en etc)
Inbouw dozen.

Zo ja welke sites zijn goed aan te raden.

Electro online iig niet, die is failliet. warmteservice.nl kan wel, electrototaalmarkt.nl en klusspullen.nl staat een hoop op.

1427331768_6_bR3N.jpeg

Vandaag even afgemaakt. Groooot! Je ziet op de foto niet de ''paadjes''. In het midden van de voordeur naar de stoep loopt n rood paadje. En langs t huis en aan de 2 buitenkanten naar de stoep. Daartussen in zitten de grijze vakken.

Status
Not open for further replies.
Back