::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 26 September 2011 #542 S.Wokkel said: Ik dacht voor 500 heb ik de oprit wel klaar Click to expand... Dat had ik dus ook Bleef zand bij bestellen en bandjes ophalen etc 8P
S.Wokkel said: Ik dacht voor 500 heb ik de oprit wel klaar Click to expand... Dat had ik dus ook Bleef zand bij bestellen en bandjes ophalen etc 8P
[5th]Martijn leipe shit ouwe 26 September 2011 #543 Ben ook druk voor een huisje +ralf+ Zijn twee onder een kap. Vandaag even bezicht :#
[5th]Martijn leipe shit ouwe 26 September 2011 #546 ja het is een mooi huis staat echt perfect voor bos achter bos zo lekker
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 27 September 2011 #551 Nice :W Maar is asfalt daar nog niet uitgevonden ofzo ?
dokman_B Well-Known Member 27 September 2011 #556 maak gewoon me eigen trap leuning tekenaar aan de zaak ff laten tekenen en dan alles zelf zagen/lassen en laten coaten(Y)
maak gewoon me eigen trap leuning tekenaar aan de zaak ff laten tekenen en dan alles zelf zagen/lassen en laten coaten(Y)
Jelle Well-Known Member 27 September 2011 #557 Tja, er is mij al een (gratis) RVS trapleuning op maat aangeboden maar vind het niet bij het huis passen, dus wordt gewoon een leuning uit 3 delen van hout met nieuwe beugels.
Tja, er is mij al een (gratis) RVS trapleuning op maat aangeboden maar vind het niet bij het huis passen, dus wordt gewoon een leuning uit 3 delen van hout met nieuwe beugels.
Arne Pia Maxiscooter FTW 27 September 2011 #558 Projectje van de zingende tapijtboer? Ziet er netjes uit iig.