This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.

HAHA, dat is dus echt 99% gelijk aan mijn badkamer... koning.

Nice hoor! Word je nog eens een echte westlander
:/ moet ik daar blij mee zijn..

en voor de mensen die zeggen dat ze voor die prijs een 2 onder 1 kap hebben...
wil best showen wat je hier heb voor dat bedrag hoor..
( vrijstaande villa met zwembad in de tuin enz.. )

Helaas is nou eenmaal de randstad duur

@Jelle,
Uitgraven moet echt zo diep mogelijk, beter 1 keer goed, dan elke paar jaar de oprit opnieuw. Klei is volgens mij net zoals veen?

Als de ondergrond mooi hard is, zoals bij ons vaak het geval is op de veluwe, is het zeker niet noodzakelijk om hem diep uit te graven. Hardigheid niet los maken.

Beter is nog om een laag mengranulaat onder je inrit te verwerken.

Hier is trwns alles aanwezig. Kraantjes, sjoveltjes, trilplaten, grondverdichters enz enz Voor wie nog een klusje heeft in de omgeving van Zwolle

Als de ondergrond mooi hard is, zoals bij ons vaak het geval is op de veluwe, is het zeker niet noodzakelijk om hem diep uit te graven. Hardigheid niet los maken.

Beter is nog om een laag mengranulaat onder je inrit te verwerken.

Wat hard is, moet je absoluut vanaf blijven ja. Menggranulaat (puin) is idd goed spul, maar wel een hel voor de stratenmaker als het te hoog ligt.

Bij een kleine klus komt er dus gewoon zand in.
Dit spul bestel je normaal gesproken per vrachtwagen, er moet dan ook al een kraan staan, je moet het puin al op hoogte brengen, dan nog eens het zand, er moet een dikke trilplaat staan, dus voor een oprit is dit wel wat veel van het goede.

Komt mooi uit, ik kom uit Assen en heb volgend jaar een nieuwe oprit en tuin nodig

Hier een fotootje van mijn eigen inrit. Gebakken dikformaten in keper. Dubbele kantlaag erlangs en voor de voordeur 50x50 tegels zwart. Om het geheel een beetje te breken.

[IR]http://94.100.124.158/740300001-740350000/740322401-740322500/740322408_6_3gR5.jpeg[/ir]

Gelijk maar ff de gemeente inrit er opnieuw in gegooid. En breder gemaakt natuurlijk Voortuin heb ik trouwens ook zelf gemaakt.
[IR]http://94.100.121.72/714750001-714800000/714765101-714765200/714765157_6_k66Q.jpeg[/IR]

Ik weet niet wat je planning is maar Bart heeft pas in de lente weer tijd....kraan staat nu in t Westland, daarna tuin van zn neef, daarna hier 70 m2

Status
Not open for further replies.