Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Hier zijn ik en mijn vriendin ook bezig met een nieuwbouw woning (via CPO), moeten eind 2012 opgeleverd worden.

Maten zijn wat onduidelijk geworden maar het idee is duidelijk.
Overigens is dit nog een voorstel, komen nog wat aanpassingen in.. Vind de badkamer wat aan de kleine kant.

[IR]http://i55.tinypic.com/2n821i0.jpg[/IR]

Lijkt MAXIMAAL op die van ons. De badkamer is denk ik voldoende... Je bent er alleen om te douchen, klerrie-derrie in je haar te smeren en te schijten.

Ik schat 110m2 aan oppervlakte?

badkamer hoeft inderdaad niet groot te zijn. Mijn huis word ook 110m2 best moeilijk om een voorstelling te maken of het klein of groot is.

Tja we moeten er nog eens goed over nadenken, had zelf de badkamer willen ruilen voor de kleinste slaapkamer, nadeel is dan dat de 3e slaapkamer heel klein wordt. Maakt voor ons niet veel uit maar voor een evt verkoop ofzo...

Sander heb jij wat foto's, het is inderdaad moeilijk zo voor te stellen.

Badkamer is prima voldoende, die van ons is amper 2m2 en volstaat al :D

Hebben wij hier ook.. Vind het totaal niet storen dat het klein is.
Bij mijn ouders hadden we een bad enzo, maar zat er nooit in.. Mis het niet.

Plus dat je meer ruimte hebt voor de rest van je huis :P
Het huis is totaal geloof ik 125m2

Ben vandaag wezen shoppen voor vloeren.
Ben uit gekomen op een eikenhouten parket vloer (gerookt/verouderd) voor in de woonkamer/hal en laminaat tegels voor in de keuken... Dit hapt een serieus gat uit mijn budget maar vind het gewoon zonde om hierop te bezuinigen. Keuken word een beetje industrieel en woonkamer een stijl van natuurlijke materialen met moderne tintjes zegmaar.

1zganu9.jpg

sm6lnp.jpg

Mijn oprit ook maar eens :W

DSC00461klein.jpg

DSC00462klein.jpg

DSC00463klein.jpg

DSC00465klein.jpg

Met mijn nieuwe aanwinst :P

Enkel moet die bult zand nog een keer weg en bestraat worden. Volgend jaar carport fixen en in de gaten van de cirkels moeten vloerlampen komen, leidingen voor de kabels liggen er al :W

Hoe het was:
einser.png

Achtertuin:

DSC00466klein.jpg

Tafel heb ik al getimmerd en moet nog even geverfd worden maar doet nu dienst als rommel ding in de garage. Volgend jaar een steigerplanken bank maken, nieuwe schutting tussen de buren, en boomschors matten aan de achterzijde en wat plantenbakken erin :)

Een jaar bezig geweest, winter niet mee gerekend en alles gedaan door me vader :W. Zelf heb ik al het knipwerk gedaan.

Last edited:

zo wordt mijn badkamer. Strak, zonder te veel poespas. Zie alleen dat ik in de 3d tekening 2 muurtjes niet ben vergeten te betegelen.

Trouwens waar het bad zit heb ik een schuin dak. Vandaar dat ik daar een bad heb geplaatst. Is anders loze ruimte.

Status
Not open for further replies.
Back