Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Nee. Dit is al 1000x besproken. Niemand zal een ander gelijkgeven. Verschrikkelijk gewoon.

Het gaat toch ook niet om gelijk geven.
Het is een feit dat de huizen goedkoper zijn buiten de randstad, minder files, meer rust, meer groen.
Het is alleen waar jezelf van houdt of het drukke stadsleven of het rustig boerenlandschap

Er is ook een tussenweg hoor. Woon in de Hoeksche Waard, erg landelijk, maar toch op 20 km van Rdam Centrum/Dordrecht.

Gulden middenweg is het Groene Hart. Geen drukte, iedereen zegt elkaar hier gedag, en je zit toch nog met 25 minuten in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Enige nadeel zijn de achterlijke hoge huizenprijzen.

Mee eens. Ik woon hier (Waddinxveen) echt prima. grotere steden allemaal binnen 30 min bereikbaar, en niet de drukte van een binnenstad.

Ik vind dat huis van Scully in Schubbekutteveen echt heel fraai hoor, maar zou zelf niet in die regio willen wonen.

Geen idee wat je daar nou precies mee bedoelt, maar het komt op mij over dat je gewoon je veel te dure huizen en files en krappe achtertuintjes en gebrek aan groen en alle viezigheid en zwervers en onaangepaste buitenlanders en alle andere zooi in de randstad goed wil praten. :W

:#

Ja als ik gepensioneerd ben en kinderen zijn allemaal de deur uit :P
Hier in Zeeland ook, mooie huizen, flinke lap grond en voor 3ton heb je een kast van een woning. Mja er zit niets in de buurt, tussen de middag zijn de winkels dicht :D!

Johnny, vraag naar HR++ glas!

heb ik idd gevraagd, bedrag viel me nog wel mee... over 3 weken heb ik ook boven dubbel glas....

moest wel een kleine kraan zelf regelen.. via hun werd het flink duurder.

daarna meteen een monteur laten kijken naar de ketel, en heb best last van tocht door 't huis... wat voor mannetjes heb je daarvoor?? :P

Waddinxveen is ook nog wel aardig te doen als starter toch? Hier in nieuwkoop is het haast onmogelijk een huis als eenverdiener te kopen.

Ja hoor, is opzich wel prima te doen. Als starter in je ééntje is het wel lastig, maar dat komt hedendaags meer door de banken dan door de prijzen van de huizen.

voor de bovenste etage, hadden ze een lift/kraan nodig... aangezien er geen steiger geplaatst kon worden ofzo :S... mjah heb al zo'n verhuislift geroggeld..

Hier zijn ik en mijn vriendin ook bezig met een nieuwbouw woning (via CPO), moeten eind 2012 opgeleverd worden.

Maten zijn wat onduidelijk geworden maar het idee is duidelijk.
Overigens is dit nog een voorstel, komen nog wat aanpassingen in.. Vind de badkamer wat aan de kleine kant.

[IR]http://i55.tinypic.com/2n821i0.jpg[/IR]

Mee eens. Ik woon hier (Waddinxveen) echt prima. grotere steden allemaal binnen 30 min bereikbaar, en niet de drukte van een binnenstad.

Ik vind dat huis van Scully in Schubbekutteveen echt heel fraai hoor, maar zou zelf niet in die regio willen wonen.

ik heb anders weleens vaker gehoord dat er wel veel criminelen in de buurt wonen ..

mijn uitlaat is er ook weleens gestolen zelfs!!

en dat terwijl ik er nog maar 2 keer ben geweest :*

voordeel is wel dat HBM machines er ook zit..

ik denk dat ieder zijn eigen dorp/stad/gehucht geweldig vind , is idd een eindeloze discussie..

en bovendien zie je hier in Drenthe vooral in Emmen en omstreken een hele verandering de laatste jaren (ik denk Assen net zo?) , er word heel veel veranderd in de infrastructuur , snelwegen worden gemaakt en aangepast , veel meer industrie , alles word veel moderner..

en het verkeer word enorm druk de laatste tijd , in vergelijking met 10 jaar geleden denk ik dat het bijna is verdubbeld!!

dat is mischien voor sommigen nog rustig , maar het geeft echt wel aan dat in het Noorden veranderd..

tis ook maar net wat je gewend bent en boeren heb je overal , zelfs in de grootste steden nog!!

Anders is er altijd nog:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ri-c_dHZYdA&feature=player_embedded"]TV-spot Zuid-Limburg, bright site of life - YouTube[/ame]

:+

Nice! Geen mogelijkheid tot aanbouw aan de achterzijde????

Jawel hoor, alles is mogelijk. We weten alleen nog niet wat voor kavel het wordt en dus ook niets over de diepte. Mocht de tuin diep genoeg zijn is er de mogelijkheid om het geheel wat te verlengen, alleen hangt daar natuurlijk een prijskaartje aan.

We zijn starters en we willen niet maximaal lenen.

De zolder btw:

afeqg9.jpg

Status
Not open for further replies.
Back