Mee eens. Ik woon hier (Waddinxveen) echt prima. grotere steden allemaal binnen 30 min bereikbaar, en niet de drukte van een binnenstad.
Ik vind dat huis van Scully in Schubbekutteveen echt heel fraai hoor, maar zou zelf niet in die regio willen wonen.
ik heb anders weleens vaker gehoord dat er wel veel criminelen in de buurt wonen ..
mijn uitlaat is er ook weleens gestolen zelfs!!
en dat terwijl ik er nog maar 2 keer ben geweest :*
voordeel is wel dat HBM machines er ook zit..
ik denk dat ieder zijn eigen dorp/stad/gehucht geweldig vind , is idd een eindeloze discussie..
en bovendien zie je hier in Drenthe vooral in Emmen en omstreken een hele verandering de laatste jaren (ik denk Assen net zo?) , er word heel veel veranderd in de infrastructuur , snelwegen worden gemaakt en aangepast , veel meer industrie , alles word veel moderner..
en het verkeer word enorm druk de laatste tijd , in vergelijking met 10 jaar geleden denk ik dat het bijna is verdubbeld!!
dat is mischien voor sommigen nog rustig , maar het geeft echt wel aan dat in het Noorden veranderd..
tis ook maar net wat je gewend bent en boeren heb je overal , zelfs in de grootste steden nog!!