This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Hoerig heh?

Wel dubbelglas toch? Ik zou de andere ramen aan dezelfde kant als eerste pakken.... Wel zuur dat je het halve kozijn moet vervangen....

Ik heb thuis ook al moeten hakken in een kozijn, was door prutsers gemaakt maar kon ik dus weer overnieuw doen. Helemaal leeggehaald, vol gepurrrrt en toen afgeplamuurd. Nu nog ff verflaagje eroverheen en het kan weer 1 a 2 jaar mee en dan gaat het er toch uit.
 
Hier is alles kunststof van boven tot onder + draai-kantel ramen + dubbel glas.
Toch wel ideaal hoor. Super makkelijk schoon te houden enzo

En het is gelukkig niet van dat cheapo ogende kunststof, maar kunststof met een houtnerf, zodat het lijkt alsof je houten kozijnen hebt
 
De grap is dat je bij houten kozijnen geen houtnerf ziet.
zijn de hoeken van jouw kunstof kozijnen in verstek?
 
betadriver zijn nu keer wezen kijken en geen trein gehoord dus ben benieuwd, maar anders wen je daar ook wel weer aan lijkt mij.

bij mijn ouders woon ik 2huizen naast een kerk en heb ik ook geen last van dus zal wel goed komen
 
Boys, vergeet niet je kunststof kozijnen tijdig goed schoon te maken en te waxen met een UV-bestendige wax... Dat beschermt enorm veel beter, en zorgt dat het kunsstof in goede staat blijft, onbeschermd kunststof gaat gewoon 'vergruizen' op den duur....
 

Idd, niet alle kunststoffen kunnen even goed omgaan met UV. Al zijn er wel die er tegen kunnen.
 
Ja hoeken zijn verstek. Is dat goed?

Maakt niets uit hoor, maar houten kozijnen hebben nooit hoeken in verstek en de verstekhoeken van kunststof kozijnen worden ook wel als lelijk beschouwd, mja dat is puur smaak natuurlijk.. tegenwoordig zijn er wel kunststof kozijnen met een "rechte" hoekaansluiting mja..

Maar door de houtnerf en hoeken zie je dus dat het geen hout is q

(Zeikmodus )
 
Verhuisd naar Tilburg sinds gister, hier wat ik tot nu toe heb opgebouwd, meer pics van de rest volgen:

een 2 persoons bunkbed met eronder starship enterprise kantoortje. LED strips aan onderkant van het bed vastgemaakt, werkt super en kost geen drol @ IKEA!




Bedrading wordt nog wel weggewerkt hoor
 

Houtnerf maakt het voor het oog iig een stuk minder nep, hier komt ook alles lekker met houtnerf hoor
En als je goede kwaliteit kunstof (dus geen kunststofkozijnentopperttttt.nl e.d. ) heb zal je geen last hebben van de UV straling
 
Best rukbunker Misha.

Ik woon inmiddels alweer 6 weken in mn nieuwe crib. Bevalt echt meer dan goed! Heerlijk!

Hang v/d week nog een dressoir op, en zal daarna is fatsoenlijke pics schieten!
 
dat heb ik ook inderdaad als het eten daar beter is: uuuuhh moeders ik eet niet thuis hoor

hopelijk gaat alles door bij ons spannende dagen
 
Yes, oprit is zo goed als klaar, moet nog een klein stukje aanwerken aan de voorkant, maar wacht eerst even tot de stratenmakers de stoep hebben gelegd. Hierbij de foto's, plus een preview van de garage







 
Status
Not open for further replies.