Ik heb een honda x8r vrijwel standaard, alleen pas nieuwe koppeling opgelegd fly clutch met witte trekveren. heb nog standaard rode drukveer, standaard vario en malossi special belt. maar nu krijg ik me toch een dip tussen de 45 en bijna 55, wel veel toeren maar weinig vooruit komen.
Ik heb uberhaupt het idee dat ie een beetje veel toeren maakt.
Hoe krijg ik die dip eruit, er is mij al verteld dat ik een blauwe drukveer van malossi moet nemen.
ik wil hem ook in het begin wat beter laten optrekken zit nu een dip in het begin, had ik ook met de oude orginele koppeling maar die had blauwe trekveren. ik weet niet hoe die in verhouding staan met witte trekveren van malossi?
Kijken wat er nu in zit en 1 stap strakker gaan.
Maar als je goed afremt voor een scherpe bocht en je wil weer gas geven heeft ie dan ook moeite?
Want dan moet je ook een andere drukveer
Mits het dezelfde wattage, voltage en ampére is, of in ieder geval in de richting van, dan moet het wel kunnen. (zelfde capaciteit)
Beter is gewoon een scooter accu pakken natuurlijk, altijd het zekere voor het onzekere nemen.
Maar waarom zou je dat uberhaupt willen, gewoon aankicken?
Miss gewoon starterkrans vervangen? :!
Maar het gaat bij een accu idd alleen om het aantal volt
Das natuurlijk de meest logische handeling
Maar het gaat over een scooter die een tijdje stil heeft gestaan, die volgens de vorige eigenaar rijdend was weggezet. Ik wil alleen ff controleren of het blok het doet om het vervolgens in onderdelen te verkopen. Dus ik wil maar heel snel ff weten of het blok het doet door t te starten en daarna niks meer eraan doen. Een nieuwe starterkrans duurt ook een week voordat die hier is.. en ik wil er zsm aan sleutelen