bestaat er een truc om je vliegwiel eraf te krijgen van mijn blok ZONDER dat speciale gereedschap. Of wacht ik beter even en als ik wat bestel dit erbij te bestellen?
tja truuk bij een citta blokkie kan je een grote schroevendraaier doen
Maar ik zou het niet doen vliegwieltrekker is toch niet zo duur??
Nieuw vliegwiel en shit is veel duurder
en je kent het spreekwoord!
feit 8P weet niet oeveel het kost maar zal het wel eens bestellen
Ja voor koppel vs top is het wel leuk. (als je lage top wilt)
Verder heb je er geen kut aan, zoals je zelf ook zei, dat geluid. ;(
Vind een 4 takt pas leuk worden bij grote hoeveelheden cc's, denk aan 250cc +.
Dan is het geluid ook gruwelijk. -:-
feit 8P weet niet oeveel het kost maar zal het wel eens bestellen
En ff een vraag rij jij toevallig wel eens over de schaarsbergenstraat in denhaag?
Nee, ken de hele straat niet. :#
Waar is dat in de buurt?
bij zuiderpark soestdijksekade route bus 25
Daar knal namelijk wel eens un scoot voorbij is serieus de snelste die ik ooit gezien heb zie geeneens wat het is
denk jij ben de koning lijkt me duidelijk
Haha, nou ik rijd wel vaak bij zuiderpark.
Af en toe op een 70cc Runner, maar meestal op me 50cc Zipje.
Beide zijn niet echt zo heel snel hoor. (Runner 85-90 km/u, Zip 80-85 km/u)
scooter probleem.
ik had hier laatst gepost , dat ik een dip in me aerox std 50 cc helemaal ontgrenst had
met gianelli smile uitlaat.( std look )
toen werd mij gezegd dat het m in de rollen sproeier of druk veer lag.
maar nu:
drukveer malossi geel.
trekveertjes zwaar weet niet welk is via wk scooters deventer gegaan.
sproeier 86.
.
maar nu heeft hij een nog zwaardere dip nadat trekveertjes zwaarder zijn gemaakt en sproeier vergroot ( luchtfilter is ontgrenst).
een dip die als je hem heb er voor zorgt dat je eingelijk onmogenlijk boven de plus minus 30 kan .
hij moet zeker 65 kunnen gaan ( cilinder heeft halve uitlaat mond) en dat ging die ook maar met dip en nu dus nog erger
grrrrrr
please help!!
b.v.d
Wat bedoel je een dip tijdens rijden dat je toeren ietsie terug lopen todat de snelheid weer omhoog gaat en je toeren dus ook(meestal bij 50-60)
of kan je niet harder dan 30 rijden??
Uitlaat mond half open dus je zuiger opent je poort niet helemaal?top ligt normaal rond 65km/u
maar had een dip van 2 sec. voordat hij op toeren kwam vaak als ik rond de 30 reed en weer naar de top wou trekken ( soms ook bij stilstand ).
maar naar afstellen buisje uit luchtfilter en zwaardere trekveertjes
loopt hij nog verotter.
heb std aerox 50 cc std look gianelli smile uitlaat maar die uitlaat mond op mn cillinder is half open zeg maar
86 sproeier volledig ontgrenst gele trek veertjes en gele drukveer das wat ik nu heb.
b.v.d
Uitlaat mond half open dus je zuiger opent je poort niet helemaal?
Kool aanslag ofzo dan ik ken geen halve uitlaat poorten iemand wel?
Had ook zo,n dip op me runner als juh rustig 7000 toeren reed snelheid 65 ofzo
en juh trok em open dan stotterde ie een beetje soort kuchje
Denk dat het iets met lucht te maken heeft
Maar persoonlijk verander ik nooit zoveel aan me overbrenging alleen de rollen
want soms is het echt hoe maak ik een puch van me scooter LOL
die uitlaatpoort op de cilinder is altijd maar half open.. (bij mina toch) is eigenlijk helemaal nergens voor nodig die netjes rond te maken. gewoon uitlaat ontgrenzen en alles netjes afstellen..
Ok das duidelijk dus aan juh cilinder ligt het dus niet