Fabeltjes noem ik dat.
Je kan toevallig een pijp met een fabrieks fout hebben gehad, maar over het algemeen ligt het gewoon aan de eigenaar.
En je kan niet zeggen een uitlaat roest snel, dit ligt wederom aan de eigenaar.
Als jij nooit wat onderhoud en elke dag door de regen rijd, tja, dan is hij snel verroest ja.
Ik doe inmiddels al een jaar met mijn Yasuni en nog geen spatje roest.
Verder is een sito + vrijwel gelijk aan een standaard Runner uitlaat, zal misschien net iets schelen, maar dat is niet eens noemenswaardig.
sitoplus heb die gare secundaire lucht shit niet
allemaal onzin als je het mij vraagt voor die gare emissie uitstoot enzo
jij kan toch ook niet door een rietje ademen
Daarintegen als je nou egt iets wil hebben wat interessant is neem je polini no smoke
Meeste mensen die een 4 takt opvoeren knallen er een 95cc'tje onder met race nokkenas en de meuk.
Die hebben dan meestal ook een verbruik van 1 op 20.. en zijn vaak net zo snel als een 2 takt met terugloper.
Dus of het toekomst gaat hebben ligt helemaal aan de komende jaren en hoeveel 2 takt scooters er nog verkocht gaan worden.
Nope, de echte diehards hebben meestal een 95cc'tje eronder zitten.Je bedoelt 75/80cc?
Vraag??
Stel je bent aant testen enzo en nadat je er achter komt dat een scheutje olie bij je benzine @ monteren 70cc NIET GOED IS
Dan tank je paar keer en zijn je test resultaten opeens goed
Vervolgens heb je bijna de juiste sproeier maat en krijg je net zulke dingen als toen er teveel olie in je peut zat ???
Nou dan ga je eens kijken enzo en zie juh opeens olie bij juh uitlaat spruit en je voet OWJEE8PWTF??
Nou dan ga je dus kijken (uitlaat los) en opeens zie je het godverdegodver die olie kabel stak niet goed in het nippeltje dus hij stond aardig open denk ik?
Hoelang ga ik hier last van houden kan het kwaad en wat te doen??
Welcome in my world ( wat een dag:r)
Nope, de echte diehards hebben meestal een 95cc'tje eronder zitten.
Kijk namelijk nog welleens op Kymco forums en dergelijke
Wat dacht je van de olieslang weer goed vast zetten, en indien nodig ontluchten?
En een dopje olie door je benzine kan echt niet zo erg je test resultaten beinvloeden, dus dan zal er iets anders mis zijn met je scooter.
Ik begin er niet meer aan, 2 takt is gewoon zoveel leuker om te berijden.
Alleen als verbuik je boeit moet je voor een 4 takt gaan.
-
Maar de 125cc 4 takjes rijden zo 100-110 km/u.
En de 80cc 4 taktjes zo 70-80 km/u.
Dit is dan gewoon origineel, en dus niet extra grote carbs, snelle nokkenassen, etc, etc.
Verder had mijn Zip met alleen de 80cc Malossi een leuk koppel, trok hem net iets van de grond (afhankelijk van je zit houding), maar reed maar 70-75.
Dus ik vroeg het me af wat een 95cc dan doet kwa koppel en top.
Ga me morgen middag maar eens inlezen, heb je een linkje van dat forum waar je het hebt gelezen?