This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
bestaat er een truc om je vliegwiel eraf te krijgen van mijn blok ZONDER dat speciale gereedschap. Of wacht ik beter even en als ik wat bestel dit erbij te bestellen?


tja truuk bij een citta blokkie kan je een grote schroevendraaier doen
Maar ik zou het niet doen vliegwieltrekker is toch niet zo duur??
Nieuw vliegwiel en shit is veel duurder
en je kent het spreekwoord!
 
hhmzz ik gooi morgen die 88,er dr weer in en ga die luchtschroef eens ff degelijk afstellen
Ligt het aan mij of is die 17,5 een bitch om af te stellen??+pippi+
Looks like whe have some air probs
----------------------OUT----------------------:?
 
scooter probleem.

ik had hier laatst gepost , dat ik een dip in me aerox std 50 cc helemaal ontgrenst had
met gianelli smile uitlaat.( std look )

toen werd mij gezegd dat het m in de rollen sproeier of druk veer lag.

maar nu:

drukveer malossi geel.

trekveertjes zwaar weet niet welk is via wk scooters deventer gegaan.

sproeier 86.

.

maar nu heeft hij een nog zwaardere dip nadat trekveertjes zwaarder zijn gemaakt en sproeier vergroot ( luchtfilter is ontgrenst).

een dip die als je hem heb er voor zorgt dat je eingelijk onmogenlijk boven de plus minus 30 kan .
hij moet zeker 65 kunnen gaan ( cilinder heeft halve uitlaat mond) en dat ging die ook maar met dip en nu dus nog erger
grrrrrr

please help!!


b.v.d
 
bij zuiderpark soestdijksekade route bus 25
Daar knal namelijk wel eens un scoot voorbij is serieus de snelste die ik ooit gezien heb zie geeneens wat het is
denk jij ben de koning lijkt me duidelijk

Haha, nou ik rijd wel vaak bij zuiderpark.

Af en toe op een 70cc Runner, maar meestal op me 50cc Zipje.
Beide zijn niet echt zo heel snel hoor. (Runner 85-90 km/u, Zip 80-85 km/u)
 

Wat bedoel je een dip tijdens rijden dat je toeren ietsie terug lopen todat de snelheid weer omhoog gaat en je toeren dus ook(meestal bij 50-60)
of kan je niet harder dan 30 rijden??
 
Wat bedoel je een dip tijdens rijden dat je toeren ietsie terug lopen todat de snelheid weer omhoog gaat en je toeren dus ook(meestal bij 50-60)
of kan je niet harder dan 30 rijden??

top ligt normaal rond 65km/u

maar had een dip van 2 sec. voordat hij op toeren kwam vaak als ik rond de 30 reed en weer naar de top wou trekken ( soms ook bij stilstand ).
maar naar afstellen buisje uit luchtfilter en zwaardere trekveertjes
loopt hij nog verotter.

heb std aerox 50 cc std look gianelli smile uitlaat maar die uitlaat mond op mn cillinder is half open zeg maar

86 sproeier volledig ontgrenst gele trek veertjes en gele drukveer das wat ik nu heb.

b.v.d
 
Uitlaat mond half open dus je zuiger opent je poort niet helemaal?
Kool aanslag ofzo dan ik ken geen halve uitlaat poorten iemand wel?
Had ook zo,n dip op me runner als juh rustig 7000 toeren reed snelheid 65 ofzo
en juh trok em open dan stotterde ie een beetje soort kuchje
Denk dat het iets met lucht te maken heeft
Maar persoonlijk verander ik nooit zoveel aan me overbrenging alleen de rollen
want soms is het echt hoe maak ik een puch van me scooter LOL
 
Last edited:


hahah ja idd .
nou ik heb hem dus met die dip gekocht dus ik moet wel.

maar die 50 cc cillinder van mij die uitlaat mond is half open schijnen oude 50 cc cillinders te zijn ofzo ( heb ik mij laten vertellen).

maar goed dat even terzijde .

ik moet dus wel aan het afstellen .

maar het wordt nogal frustrerend , vandaar mijn post.

dus mocht iemand een idee hebben graag
 
die uitlaatpoort op de cilinder is altijd maar half open.. (bij mina toch) is eigenlijk helemaal nergens voor nodig die netjes rond te maken. gewoon uitlaat ontgrenzen en alles netjes afstellen..
 
Ok das duidelijk dus aan juh cilinder ligt het dus niet

ja weet ik dus niet ik heb me laten vertellen door iemand die er verstand van ( schijnt ) te hebben dat dat niet het geval was.

maar ga steeds meer aan hem twijfellen.
als hij me een half gebakken scooter terug geeft die nog slechter loopt als toen ik hem kocht .

en maar vol blijvne houden dat het aan de zuiger en cillinder ligt :S

bullshit naar mijn mening.
Een dip is gewoon kwestie van afstellen VAAK .

maar heb nog gen vario blokkeer sleutel kunnen bemachtigen dus kan er zelf nog niet mee rotzooien :S

dat is nu dus mijn punt vandaar dat ik info in win hier zodat ik straks niet bedrogen uitkom

want heb er wel een beetje verstand van
maar heb er geen kaas van gegeten zeg maar
 
Status
Not open for further replies.