This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Als ik jou was zou ik 2 dingen doen:

- Varioring eruit halen
- Prop uit de uitlaat halen

EN

Daarna je scooter (laten) afstellen.

En de eerste paar honderd kilometers niet te lang volgas rijden. (Ik neem aan dat je scooter nieuw is?)

als je in belgie woont gewoon ontgrenzen en niet vollen bak overal 80 rijden wand dan hebde redelijk rap prijs. meestal met een wit buske met een blauwe streep over. ^^

Als ik jou was zou ik 2 dingen doen:

- Varioring eruit halen
- Prop uit de uitlaat halen

EN

Daarna je scooter (laten) afstellen.

En de eerste paar honderd kilometers niet te lang volgas rijden. (Ik neem aan dat je scooter nieuw is?)

Klopt Vincent, helemaal nieuw! Heb hem trouwens pas volgende woensdag 28 juli. Daar had ik al aan gedacht, maar gaat hij dan ook sneller trekken? En is er niets dat aangepast moet worden om schade of slechte werking te vermijden, bv spruitstuk, vario etc..?

kan een plakkende koppeling zijn
even olie verversen
80w90, 75w90 moet erin( versnbak olie auto's handbak)
en anders koppeling bijstellen aan je stuur

Het niet stationair lopen is verholpen, (door de stationair schroef HELEMAAL in te draaien)
het niet goed starten heb ik nu wel door
moet gewoon ff wat benzine naar toe stromen, dus flinke aanloop en choke indrukken als ie reageerd het gas pakken en choke loslaten! 8P

noes probleem

hoi ik heb laatst een neos gekocht no zij die gozer dat ie helemaal goed
was nou is ie er gisther mee gestopt en vandaag haal ik de kappen er af blijkt ie geen olie meer te hebben ik heb hem dus droog gereden wat kan ik nu het beste doen

mvg menno

dude wat dacht je? dat ie zelf zen olie bijvulde? koop een bus 2takt olie en hopelijk moet je niks loshalen. trouwens je kan meestal wel zien dat je zonder olie zit zonder je kappen er af te halen

Wat is het beste, de eurobegrenzer, pînasco of zelf een condensatortje ineen peunen. Hij moet van de 75 ongeveer naar 50 en wil dat hij niet gaat stotteren op de rollen.:?

?????

Last edited:
Heb beste is je scooter 45 laten lopen

Ik heb zelf een eurobegrenzer. Deze is het beste weg te werken en je ziet ze bijna (als pinnetje eruit is) niet zitten.

En tja zoon pinasco? Waar laat je die afstandsbediening? Elke dag in je zak meenemen? Aan sleutelhanger lijkt me niet zo slim he... ;p

Voor die afstandsbediening ken ik wel een goeie plek maar kan ik beter niet vermelden 8P
En met de eurobegrenzer geen problemen? geen gestotter of ander opvallend gedrag?

idd zeg ook de reden als je het zegt.

Over die begrenzer:
Nee die van mij is nooit gaan stotteren ofzo met regen.
Ook over drempel ofzo valt die er niet uit (ookal hangt die op z'n kop)

Status
Not open for further replies.