Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

in mijn spruitstuk heb ik enkele scheuren/scheurtjes gevonden.
als ik het spruitstuk een beetje beweeg zodat de scheur beetje open gaat staan kan ik geen gaten vinden oid.

maar me scooter had wel last van valse lucht oid waarvan ik dacht dat het bij de keerringen weg kwam.

spruitstuk nog te gebruiken of kan dit wel degelijk voor valse lucht zorgen?

mvg,
 
ok ik heb 3 vragen 1:ik wil me dna laten schouwen ik heb er een sito plus uitlaat op gezet en nu loopt ie 25 is er geen minimum snelheid ?
2:ik heb een zwarte veer achter bij me koppeling is dit standaard ,ik heb blauwe veertjes in me koppeling is dit standaard voor piaggio? 3:moet er persè een varioring in als je er weer een standaard uitlaat onder zet?

mvg en alvast bedankt
 
ok ik heb 3 vragen 1:ik wil me dna laten schouwen ik heb er een sito plus uitlaat op gezet en nu loopt ie 25 is er geen minimum snelheid ?
2:ik heb een zwarte veer achter bij me koppeling is dit standaard ,ik heb blauwe veertjes in me koppeling is dit standaard voor piaggio? 3:moet er persè een varioring in als je er weer een standaard uitlaat onder zet?

mvg en alvast bedankt

1. Nee
2. Geen idee
3. Nee
 
in mijn spruitstuk heb ik enkele scheuren/scheurtjes gevonden.
als ik het spruitstuk een beetje beweeg zodat de scheur beetje open gaat staan kan ik geen gaten vinden oid.

maar me scooter had wel last van valse lucht oid waarvan ik dacht dat het bij de keerringen weg kwam.

spruitstuk nog te gebruiken of kan dit wel degelijk voor valse lucht zorgen?

mvg,

Heb ik ook met mijn spruit. Niets ernstigs. Trekt iig geen valse lucht door
die haarscheurtjes. ;)
 
in mijn spruitstuk heb ik enkele scheuren/scheurtjes gevonden.
als ik het spruitstuk een beetje beweeg zodat de scheur beetje open gaat staan kan ik geen gaten vinden oid.

maar me scooter had wel last van valse lucht oid waarvan ik dacht dat het bij de keerringen weg kwam.

spruitstuk nog te gebruiken of kan dit wel degelijk voor valse lucht zorgen?

mvg,

Ik zelf zou een nieuwe kopen weet je zeker dat het niet meer gebeurt.
 
ok ik heb 3 vragen 1:ik wil me dna laten schouwen ik heb er een sito plus uitlaat op gezet en nu loopt ie 25 is er geen minimum snelheid ?
2:ik heb een zwarte veer achter bij me koppeling is dit standaard ,ik heb blauwe veertjes in me koppeling is dit standaard voor piaggio? 3:moet er persè een varioring in als je er weer een standaard uitlaat onder zet?

mvg en alvast bedankt


waarom laat je je dna 25 lopen :|
 
Als je buisje uit de uitlaat haalt, en je scooter is verder helemaal standaart.
Gaat dat goed? Gaat die dan niet verot lopen, zoals niet willen starten en niet goed stationair lopen?
 
hallo ik heb een vraag ik heb een speedifght 2 ac die rijd top 83 km maar meot harder kunnen en na een tijdje rijden trekt die in het begin niet zo lekker
mijn setup:
Standaart cilinder
uitlaat:Doppler S3R
Vario:Power one
Drukveer:Rood
en omega zwarte trekveertjes

Alvast bedankt
 
Haloow
k heb een vraagske :p
Op mn Aerox sleept mn agterrem vrij hard tege n mijn schijf
Er zitten al groven in mn schijf hierdoor -_-
kan ik de rem wat meer uit elkaar zetten zodat deze niet meer sleept?
Of moet ik gewoon nieuwe schijven laten plaatsen en ook nieuwe remblokken?

Mvg,
 
Ik wil een stuurslothuis gaan kopen met carbon opdruk.
Deze:
010137UN36_hi.jpg

Maar hoe haal ik mijn oude er af en zet ik die nieuwe er op?
Het is trouwens voor een Yamaha Aerox.
Alvast bedankt!
 
Als ik met mn aerox boven de 59 ga maakt hij opeens meer toeren voor hij doortrekt (trekken gaat ook trager dan)
Vroeger had ik variogwichtjes 4.5g nu 5.2
Moet ik misschien terug gaan naar muhn standaardgewichtjes om dit niet meer te hebben? Of kan dit geen kwaad ?
Grtz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top