Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

soms blijft het gas van mijn sr2000 (carb.) hangen, we hebben alles al 2x nagekeken en met de gasnaald uit de carburateur reageert de naald enzo wel goed. we hebben hem ook al bij de gashendel proberen af te stellen maar dit helpt ook niet.. de gashendel komt wel goed terug maar het gas blijft gewoon hangen..

nog 1 dingetjeO-)
als ik een stukje gereden heb, of hij staat al eventjes stationair te lopen, begint de watertemperatuurtellen ineens op en neer te stuiteren, redelijk snel naar max en weer terug naar min.. iemand met verstand vertelde me dat ik de slang op m'n cilinderkop moest onluchten, maar de bovenste of de onderste?
 
Als ik met mn aerox boven de 59 ga maakt hij opeens meer toeren voor hij doortrekt (trekken gaat ook trager dan)
Vroeger had ik variogwichtjes 4.5g nu 5.2
Moet ik misschien terug gaan naar muhn standaardgewichtjes om dit niet meer te hebben? Of kan dit geen kwaad ?
Grtz

rollen afstellen en dat kan ook liggen aan de knik in spiebaan van poulie toch
 
Aerox nieuwe type heeft andere diamter van stuurpen dacht ik. Die is groter als ik mij niet vergis? Nu wou ik dus weten of ik in het oude type frame een nieuw type balhoofset kan slaan en een nieuw type kroonstuk. Weet iemand dit?
 
ff vraagje ik wil graar weten of je van buitenaf kan zien of je krukasversleten is of de lagers... zonder je cilinder eraf te halen is daar een trucje voor of toch echt weer de cilinder eraf?
 
vraagje: Ik heb speling op mijn balhoofd. Nu wil ik eerst een nieuwe balhoofd lager set halen en dan monteren. maar nou zegt een maat van me dat de plek waar die lagers inzitten dat daar het frame is uitgerekt.. kan dat? en zo ja wat kan ik daaraan doen?
 
Hallo:),

Ik heb een noobvraagje:P, me oude koppeling is versleten en ik heb zojuist een stage 6 koppeling aangeschaft. Hoe moet ik dat ding afstellen, zat namelijk ook geen boekje bij ofso...

Ik rij: Malossi sport 50, yasuni R, 17,5
 
help help :(
ik ga zaterdag mijn eerste scooter halen.
maar ik heb nog geen cetificaat.
maar mijn vriend wil er op rijden tot ik mijn cetificaat heb.
maar kan ik hem dan wel gewoon ommijn naam verzekeren ondanks dat ik geen cetificaaat heb ?

groetjeess
 
Ja, dat kan. Je hebt bij het verzekeren het kenteken en de meldcode van de scooter nodig, en uiteraard je eigen gegevens. Ben je al wel 16? Want verzekeren < 16 heb ik geen ervaring mee...
 
ik heb een dna met standaart cilinder en een leovinci handmade en hij gaat ong 85 maar ik kwam erachter dat ie een standaart drukveer heeft kan ie beter lopen met een mallosi wit of gele drukveer beter lopen zo ja wat veranderd er dan?
 
als af en toe de druk wegvalt uit me cilinder (als ik vol optrek dan houd hij soms even in ) heeft ie nooit gedaan kan dat ergens anders aan liggen dat mijn cilinderkop versleten is want daar zitten wat gaatjes in .. kan ik dit opschuren of valt dan alle compressie weg?
 
kheb dus een zip staan die geen blok heeft (ac 50cc)

maar kan nu voor een prijs een piaggio typhoon ac blok kopen maar die heeft wel geen carterkap

dus was mijn vraag nu past de carterkap van een zip ac 50 op een typhoon blok?


dus zijn de 2 blokken volledig dezelfde?


en past het carter zonder enige aanpassing onder een zip kader?



graag reactie


grtz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top