kan wel bij delta! in de gewichtjes zijn er 3 draadje zodat je ze kunt verplaatsen, dus gewicht meer aan de buiten kant is snel laten grijpen?? en binnenkant omgekeerd???????
Er staat dat ik sproeier 100 er in heb zitten.
Maar waarom zou ik de prop eruit moeten halen om af te kunnen stellen ( luchtschroef had ik al op 1,5 trouwens ) ?
Hij loopt mij nu hard zat ( 75 @ teller )
En eerst zeg je dat ik omhoog moet met mijn sproeier maat , en na het ontgrenzen juist weer naar beneden :S ?
Lijkt mij juist andersom ?
Tevens heb ik mijn oliepomp nog gewoon erop zitten , en bij de 1e 2 tankbeuren een scheutje olie erdoor heen gedaan in verband met inrijden van de cilinder.
Mij lijkt dat de sproeier juist te groot is , aangezien bij volgas de scooter niet echt zijn toeren oppakt en bij terugname de scooter een stuk beter loopt ( vooral @ topsnelheid volgas : 70 en iets terug name 75 km /h )
Beta Ark AC :
Cilinder Airsal T6 50 CC Alu AC
Uitlaat Leo Vince Sprinter ( met prop )
Krukas Standaard
Carburateur Dell'Orto 17,5 mm ( clipje gasnaald 1'tje boven het midden )
Luchtfilter Standaard ( met begrenzing )
--> Sproeier 100 <--
Variorollen 4,0 Gram
Drukveer standaard
Trekveren standaard
Begonnen met 88
Sproeier was op zich wel goed , maar kwam niet op toeren en je merkte dat de scooter te weinig kreeg
118 , was veels te groot , zodra je het gas opentrok verzoop de scooter gelijk
Met 100 kan ik op zicht wel gewoon rijden , maar zodra de scooter goed warm is houd hij in ( lijkt wel alsof hij verzuipt )
Waarom zou je met zo'n cilinder rijden als je de prop nog in je uitlaat hebt:s Pleur dr nou maar nog een iets grotere sproeier als 100 in..
Er staat niet dat je er 100 in heb zitten , er staat dat er goed mee te rijden valt. Wil nog niet zeggen dat de er inzit.
Prop eruit halen afstellen is makkelijker. Heeft het verbrande mengsel een makkelijkere weg naar buiten. Als je begrenst wil rijden kan dat natuuroijk ook. Dan heeft die cilinder en die uitlaat weinig nut.
Meer olie bij inrijden is nergens voor nodig. Gewoon zorgen voor voldoende en goede smering. Niet meer. Dus gewoon goede ( wat duurdere ) olie , en een werkend pomp. Of zelf ( nogmaals , niet meer ) mengen.
Verder gewoon prop eruit , en grotere sproeier.
effe een vraagje :
toen ik mijn yamaha dt kocht kreeg ik er een bus synthetische olie bij van denicol
maar omdat ik nog met een camino rijd heb ik met die olie men naft gemengd NU, die bus olie is bijna op en ik heb hier nog een bus olie champion staan
kan da kwaad als ik op die olie rijd met men DT ???
Hoe spant het buisje van de demper vast bij een malossi MHR uitlaat?
Het is dus het uitlaattuutje die rond draait bij mij en aangezien dit het hele buisje is door de demper...
Hoe spant dit normaal? is er iets weggesleten bij mij ofzo?
alvast bedankt