moet je bij een 2fast4race minareli met orginele 2fast krukas de lagers af laten draaien of hoef je hier verder niks aan te doen en gewoon lagers erin proppen?
moet je bij een 2fast4race minareli met orginele 2fast krukas de lagers af laten draaien of hoef je hier verder niks aan te doen en gewoon lagers erin proppen?
voor welke scooter zou ik moete gaan?
kwil graag brom, en niet al te duur dus bij aerox zou het al een 2e handsje worden, maar graag jullie mening over de volgende scooters..
- CPI Aragon GP brom
- CPI Oliver Sport Brom - NRG Power Liquid Cooled - Yamaha Aerox R - Yamaha Jog R
hey mensen
ik heb een tgb rapido scorza 1998 als t goed is
maar voor de winter reed hij 90 en nu rijd hij ineens niet harder dan 60??
hij heb buiten gestaan onder een afdak en een zeil maar dat was de jaren er voor ook.
nog een vraag
als je een verzekering afsluit wa+diefstal
moet je altijd oorspronkelijke cataloges waarde opgeven en hierdoor wordt premie berekend.
maar als je zo'n ding 2e hands koopt waaorm zou je dan niet die prijs op moeten geven?
en als je scoot gestolen wordt stel je hebt hem voor 1000 gehaald en de cataloges waarde was 2000, krijg je dan die 2000 terug?
als iemand hier een site van heeft met informatie
zou ik die ook graag willen weten
alvast bedankt
&& waar zoek je die oorspronkelijke catalogus prijs op, want op vrijwel alle sites kom je alleen de prijzen tegen van nieuwe scooters, dus zeg maar nieuwere uitvoeringen
Ok best wel achterlijk, maar ik vroeg me gewoon wat doms af. Als je nou een panty over je carb heen trekt. En vervolgens een Bleh(power) filter monteert. Zou die dan stiller zijn en beter filteren?
over het algemeen (correct me if i'm wrong) blijft een model door de jaren heen wel ongeveer hetzelfde kosten... veel meer dan enkele tientjes verschilt het in ieder geval niet...
hallo ik heb ff een vraagje als ik mijn trekveren wil vervangen kan ik dan die moer van de achterkoppeling eraf draaien als ik de achterrem in duw?
of moet dat ook met een luchtsleutel?
en als ik een prop uit de uitlaat en varioring van een sr ditech eruit wil halen werkt dit gewoon hetzelfde als bij andere scooters?
bedankt
ik heb een orginele dna met een snelle uitlaat hij rijd 85 en hij grijpt aan bij 6000 toeren ik heb alleen een dip bij 9000 toeren hoe kan ik dit verhelpen