Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Delta kan zijn werk wel doen. Alleen maar geld verspilling om een hebo koppeling te halen. Beter koop je een setje trekveren van malossi en ga je wat prutsen met de gewichten van je delta.
 
Mja , zal zijn werk prima doen. Alleen is hey iets teveel van het goede. Beter verkoopt ie die Delta voor een mooie prijs , en koopt ie een Hebo verstelbaar van dat geld. Van dat geld kan je er 2 halven bewijzevan.
 
Ik heb een aprilli sr 50 nieuwste model die heb een lcd schermpje. nu geeft ie aan dat ie voor een service beurt moet. ik weet dat dat gedaan moet worden. maar weet iemand mischien hoe ik dat servicebeurt indicatortje uit kan zetten? Pleae pm dat is wat sneller..

mvg SR50
 
Is er een verschil tussen een bougie met zo'n ijzeren dopje opgedraaid en een bougie zonder zo'n dopje?

ja, ik weet dat er dan een verschillende bougiekop nodig is maar maakt dit anders iets uit?
 
Nee. Voor zover ik weet is dat alleen voor de verschillende bougiedoppen. De ene heeft namelijk dat dopje nodig en de ander weer niet. Zo worden bij ons alle bougies met dat dopje geleverd.
 
hallo ik hep een vraagje,,
ik heb erges op dit forum gelezen dat een cpi hussar (bouwjaar 2003) begrensd is op 65 km/u?? klopt dit ?? want ik hep technigas, vario-ring is deruit, prop is deruit, hijs helemaal afgesteld en hij gaat idd maar 65...
 
ik heb gisteren m'n yasuni z ontgenst..x|
mijn vraag is of het kwaad kan als in het begin een stukje open zit, dit stukje zat normaal dicht door dat trechtertje, het gaat om het rood omcirkelde stukje (zelf dacht ik van niet, omdat die buis die dat demperwol een beetje uit elkaar houd ook meer een rooster is;) )


ps: zo ja.. nog een oplossing voor?
 
Mensen Ik heb een vraag!!
Ik heb een sr 50 ditech 2002, ik heb net me standaard uitlaat(Terugloop)
vervangen omdat hij gescheurd was met een gianelli Next!
Er zit nog een begrnzer in(zo'n ring)
Nu stottert hij bij volgas, en trekt niet goed op
ligt dat omdat ik zware rollen heb(standaard 7,7, ik 7,2 gram)
of omdat dat ringetje er nog inzit en ik die dus moet wegboren??
dankje!!!
 
een begrensde uitlaat loopt nooit goed

gewoon de begrenzer er uit halen

en bij een gianelli uitlaat zit toch meestal rolletjes?
meestal 6 gram

prebeer anders 6 of 6,5 gram
 
nogmaals: ik heb gisteren m'n yasuni z ontgenst..x|
mijn vraag is of het kwaad kan als in het begin een stukje open zit, dit stukje zat normaal dicht door dat trechtertje, het gaat om het rood omcirkelde stukje (zelf dacht ik van niet, omdat die buis die dat demperwol een beetje uit elkaar houd ook meer een rooster is;) )


ps: zo ja.. nog een oplossing voor?;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top