Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Als dat eerst dicht zat, zat de demper dan vast aan de uitlaat? Of zat die trechter vast aan het begin van je demper? Kijk het is sowieso geen probleem als dat ding gewoon in het midden gaat zitten, maar stel voor dattie gaat verschuiven, dan komen de uitlaatgassen tegen je demperwol aan en kunnen niet echt wegkomen. Je kunt (als dat nog niet zo is) gewoon veel demperwol erin proppen zodat dat buisje altijd in het midden zal blijven zitten
 
hallo ik hep een vraagje,,
ik heb erges op dit forum gelezen dat een cpi hussar (bouwjaar 2003) begrensd is op 65 km/u?? klopt dit ?? want ik hep technigas, vario-ring is deruit, prop is deruit, hijs helemaal afgesteld en hij gaat idd maar 65...
 
Als je hiet niet snel genoeg antwoord krijgt, bel je toch even een dealer of ga even langs. Die moeten het sowieso wel weten want hun moeten het ook uit zetten.
waarom is pm sneller eigenlijk
 
blijkbaar weet niemand het he, probeer het dan zelf even? kan me herinneren dat thomas bij de ice van matthew een ander subframe had dan van een ice, en zijn blok stond diagonaal :p ice subframe en was weer in orde geloof k
 
23mm, rubber kan wat uitrekken, dus ik denk dat 21mm de grootste is... 25mm kan al niet meer denk ik, want 25mm is de binnendiameter van een 25mm carb, en het materiaal is 2 mm dik ongeveer, rondom, dus kom je op 25+4 ongeveer is 29mm uit.
Laat zeggen dat dat bij een 21mm carb 21+4 = 25, en dat zal nog wel kunnen

Misschien zijn er van stage 6 grotere rubbers te koop, die je er bij die kit makkelijk op kunt schroeven zo te zien, er liggen er op die foto ook 2 naast..
Weet niet wat voor setup je hebt? Meestal is een 21mm wel voldoende
 
Last edited:
Hoe verhelp ik het piepen van me remschijf voor? Zitten net nieuwe blokjes in, mr heb me scooot late flikkere :| En nu piept ie, maar hijs nie verboge ofzo...
 
Ik heb even een vraaggjeh :) een maat van me claimt dat hij een "oud" type C16 heeft gekocht...waar hij een verlaste ophanging bij kreeg en bij de Flens is gelast en hij heeft een gewoone bocht van een R..Klopt het dan dat hij een R of een C16 heeft...?

Alvast bedankt :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top