Het grote voetbaltopic #17

Status
Not open for further replies.
Jezus wat een anti-climax weer. Je verheugt je echt op een van de vetste partijen van het jaar en het mondt uit in een waardeloos potje voetbal. Chelsea heeft het spel van Barcelona zwaar verstoord, wat overigens ook knap is. Ik vond overigens dat de tactiek van Hiddink wel een beetje leek op die van de wedstrijd Ned-Rus. De offensieve ploeg volledig niet tot zijn spel laten komen en dan zelf loeren op de spaarzame kansen.

De return heeft door deze uitslag meer dwang tot een leuke pot.
 
En dan ga je er maar is voor zitten omdat je een vette wedstrijd verwacht, krijg je zo'n kut pot :(
Hopelijk morgen dan :)
 
Ik vond overigens dat de tactiek van Hiddink wel een beetje leek op die van de wedstrijd Ned-Rus. De offensieve ploeg volledig niet tot zijn spel laten komen en dan zelf loeren op de spaarzame kansen.

De return heeft door deze uitslag meer dwang tot een leuke pot.

Kl*te Hiddink ook altijd, thuis gaat Chelsea winnen let maar weer op...
 
Wat een baggerteam dat Chelsea zeg, tig overtredingen continu met 10 man op eigen helft, en dan nog blij zijn.. Afbraakvoetbal eerste klas. Hopelijk maakt Barca het af volgende week in Londen :)
 
Wat een baggerteam dat Chelsea zeg, tig overtredingen continu met 10 man op eigen helft, en dan nog blij zijn.. Afbraakvoetbal eerste klas. Hopelijk maakt Barca het af volgende week in Londen :)

idd barca verdiende gewoon de overwinning...
jammer voor hiddink maar hoop dat barca dik wint
 
Wat een baggerteam dat Chelsea zeg, tig overtredingen continu met 10 man op eigen helft, en dan nog blij zijn.. Afbraakvoetbal eerste klas. Hopelijk maakt Barca het af volgende week in Londen :)

Chelsea is wel echt een hele sterke ploeg hoor. Je hebt ze tegen Liverpool gezien (mag ik hopen) en daar speelden ze ook als een stel eindbazen. Dus het zal tegen Barcelona thuis ook wel wat beter worden neem ik aan.
 
In Engeland MOET Chelsea waardoor Barcelona meer ruimte krijgt en helemaal niet meer te stoppen is. Chelsea = exit!
 
Toch vindt ik het best wel knap dat Chelsea 0-0 heeft gespeeld in Camp Nou. Aangezien dit voor het eerst sinds 370 dagen was dat Barca niet tot scoren kwam. Tuurlijk is het met antivoetbal, maar wat wil je tegen een ploeg zoals Barca.
 
Ik geef Chelsea dan ook de beste papieren om in de finale te komen. Verdediging van Chelsea is trouwens ook erg sterk hoor.
 
Barca sprong ook niet echt zorgvuldig om met de kansen. En kopbal Ballack en die kans van Drogba waren er voor Chelsea ook natuurlijk, maar de wedstrijd viel flink tegen :)
 
In Engeland MOET Chelsea waardoor Barcelona meer ruimte krijgt en helemaal niet meer te stoppen is. Chelsea = exit!


Uhh.... Waarom moet Chelsea? Barcelona moet net zo graag winnen om door te gaan. Jammer dan dat het voor eigen publiek is, ze winnen liever met een counter dan dat ze door mooi voetbal verliezen denk ik.


Het zit er dik in dat Hiddink gewoon zijn ploeg hetzelfde laat voetballen als in Camp Nou. Voetballend wint niemand van Barca dus ik denk dat hij weer gaat loeren op die counter of zelfs op penalty's. Cech is echt een killer als het gaat om 1 op 1's.
 
Die eerste wedstrijden vallen altijd tegen, gaan ze elkaar een beetje aftasten enzo, vond het ook niet zo'n heel spannende pot. Ik verheug me daarintegen wel op de return:D
 
47910.jpg


Drogba, ook een wereldspeler hoor en echt ijzersterk. Hopen dat het vanavond een mooiere wedstrijd word.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top